אא

יוסי פתאל למנכ"ל טורקיש בישראל: "אנו מקווים כי יחסכם לנוסעים הישראלים אינו נובע מרוח המפקד הנושבת מאנקרה"

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות במכתב זועם לפתיח דוגאן, על רקע העובדה שלהתאחדות סוכני הנסיעות הגיעו תלונות כי טורקיש איירליינס מתעקשת לגבות דמי ביטול מלאים ממי שמבקש לבטל את הטיסה לטורקיה.

Shutterstock Shutterstock
מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, שלח היום מכתב זועם וקשה לפתיח דוגאן, מנכ"ל טורקיש איירליינס בישראל, על רקע תלונות שהגיעו להתאחדות על התנהלות החברה הטורקית. פתאל כותב במכתבו כי: "התלונות המגיעות להתאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל מלקוחות שהזמינו כרטיסים בחברתכם באמצעות סוכני נסיעות, הולכות ומתרבות מיום ליום.

מן התלונות עולה, כי חברת טורקיש איירליינס מתעקשת לגבות דמי ביטול מלאים מאזרחים ישראלים, המבקשים לבטל את נסיעתם לטורקיה, בעקבות האזהרה שקיבלו מהמטה ללוחמה לטרור לצמצום הביקורים בטורקיה, והיחס העויין לו זוכים ישראלים המבקרים לאחרונה בארצכם.

אנו סבורים כי הנסיבות המיוחדות הקיימות בין שתי המדינות היו אמורות לגרום לחברת טורקיש איירליינס לפעול ביתר רגישות וביתר הגיון המתבקשים מהמצב הפוליטי שנוצר למן הרגע שבו הכריז ראש ממשלת טורקיה על עמדתו כלפי ישראל, ובכך נתן את האות לפרצי שנאה כלפיה".

פתאל ממשיך וכותב כי: "לאור המצב העדין, מן הראוי שחברתכם תשקול להתנהג בנימוס ובהגיון המחייבים חברת תעופה טורקית הפועלת בישראל, ושאינה זוכה ליחס עויין ומאיים כדוגמת היחס המופגן כלפי ישראל בטורקיה."

פתאל אף מתריע במכתב כי: "אנו מקווים, כי יחסכם לנוסעים הישראלים המבקשים לבטל את נסיעתם לטורקיה, והתעקשותכם לגרום להם נזק כלכלי, אינה נובעת מ"רוח המפקד" הנושבת מאנקרה. בנוסף, אני מבקש להפנות תשומת לבכם גם לאפשרות שנוהגכם הנוכחי כלפי הנוסעים הישראלים בזמן שכזה, עשוי לגרום בעתיד לאותם נוסעים להירתע מהתקשרות עסקית נוספת עם חברתכם, כאשר האקלים הפוליטי בין המדינות יירגע. אני ממתין להתייחסותכם הדחופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: