אא

שינויים בענף המלונאות

לאחר עשר שנים כסמנכ"לית השיווק והמכירות של רשת TAMARES פונה רונית קופלנד לדרך עצמאית. צחי בן צור, ששימש כמנכ"ל מלון ריג'נסי בירושלים, מונה לתפקיד מנכ"ל מלון בלו ביי נתניה.

Shutterstock Shutterstock
רונית קופלנד החליטה לפנות לדרך עצמאית, לאחר עשר שנים בתפקיד סמנכ"לית השיווק והמכירות של רשת מלונות TAMARES. קופלנד כותבת בבלוג שלה כי: "החלטתי שהגיע הזמן להגשים חלום: להקים חברת ייעוץ וליווי פרטית לתחום המלונאות והספא. במהלך 20 השנים שלי בתחום המלונאות, חשתי לא פעם בדחף "לצאת לעצמאות". לא פעם ולא פעמיים שמעתי הערות מקולגות על כך שכדאי להתחיל לעשות משהו עם "הראש היזמי שלך". אבל אהבתי את העבודה שלי ואת תוצאותיה, כך שכל מה שעניין אותי הוא להמשיך ליצור ולחדש. דרך חדשה היא אמנם מפחידה - אבל משלהבת כמעט באותה מידה, אם לא יותר. אני נרגשת מהאפשרות לרתום לחברה החדשה שלי, שתיפתח בעוד מספר חודשים, את כל הקשרים הבינלאומיים הרבים שנוצרו עם השנים".

צחי בן צור, מלונאי ותיק ומי ששימש בתפקידי ניהול בכירים במלונאות ובהשכרת רכב, נכנס לתפקידו החדש כמנכ"ל מלון בלו ביי בנתניה. בתפקידו האחרון במלונאות שימש בן צור כמנכ"ל ר'יגנסי בירושלים, שנמכר לאחרונה לרשת מלונות דן. בן צור שימש בעבר בין השאר כמנהל תפעול ארצי בחברת 'באדג'ט', מנהל מלון מרקיור שערי ירושלים ומנהל מלון כפר המכביה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: