אא

בריטיש איירווייס היא המותג החמישי האהוד ביותר בבריטניה

חברת התעופה עלתה בדירוג מדד המותגים הבריטי Superbrands מתחרתה של חברת התעופה בקו לישראל, bmi, לא נכנסה לרשימת 500 המותגים המובילים בבריטניה.

Shutterstock Shutterstock

חברת התעופה בריטיש איירווייס עלתה למקום החמישי במדד מותגי העל Superbrands לשנת 2008, אשר פורסם לאחרונה. מדד זה מבוסס על סקר שנתי המדרג את 500 המותגים המובילים בבריטניה.  במסגרת המדד נסקר מדגם מייצג של 2,200 צרכנים בבריטניה.


מתוך ממצאי הסקר, דורגו 500 המותגים אשר נבחרו למובילים בקרב אותם צרכנים. מדד זה נחשב למדד המותגים המוביל והאמין בבריטניה. עשרת המותגים המובילים בבריטניה על פי הסקר הינם : גוגל, מיקרוסופט, מרצדס-בנז, BBC, בריטיש איירווייס, רויאל דולטון, BMW, בוש, נייק וסוני. יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אמרה: "אנו מאד גאים להיות בין חמשת המותגים המובילים בבריטניה, בדרוג המשקף באופן האמיתי ביותר את העדפות הציבור הבריטי.


לאור השנה הקשה שעוברת על ענף התעופה ועל חברת התעופה עם עליית מחירי הנפט וההאטה העולמית, והפתיחה הקשה של טרמינל 5, מדובר בהישג גדול במיוחד." בריטיש איירווייס היתה אחת משתי חברות התעופה הבריטיות היחידות שנכנסו למדד ה-500, הרבה לפני וירג'ין אטלנטיק שדורגה במקום ה-70. מתחרתה של החברה בקו לישראל bmi לא נכנסה כלל לדירוג היוקרתי.


 בריטיש איירווייס דורגה לפני מותגים בינלאומיים מובילים דוגמת אפל , קוקה קולה , נוקיה , איקאה , youtube , פייסבוק ,וגם לפני מותגים בריטיים בינלאומיים אחרים דוגמת מארס אנד ספנסר , בריטיש טלקום , בוטס , ו-HSBC . ארגון Superbrands הוקם במטרה לציין את המותגים המובילים בבריטניה. תופעה בולטת במדד המותגים השנה היא ירידתן של רשתות הקמעונאות הבריטיות, שסבלו מההאטה בשוק מוצרי הצריכה בבריטניה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: