אא

משרד התיירות יפעל לשדרוג תשתית התיירות בטבריה

בין המיזמים המתוכננים: מערך מזרקות מרקדות כדוגמת מופע המים המפורסם של מלון בלאג'יו שבלאס וגאס.

Shutterstock Shutterstock

משרד התיירות יקדם שדרוג התשתית התיירותית בטבריה וילווה מקרוב את ביצוע התוכנית האסטרטגית לשיווק העיר כעיר תיירות מובילה בישראל. כך סיכמה שרת התיירות, רוחמה אברהם בלילא בפגישה שקיימה עם ראש העיר טבריה זוהר עובד והגורמים המקצועיים במשרד התיירות ובעירייה. בין הפרויקטים הראשונים שיקודמו - בניית האטרקציה "המים המרקדים", מיזם בהשראת מופע המזרקות המרהיב של מלון בלאג'יו, שבלאס וגאס. מאות מזרקות יתיזו מים במעין "ריקוד" מופלא, לצלילי מוסיקה וחזיון תאורה מרהיב .


לאחר שסקרה את הפעילות שנעשתה בעיר בתחום התיירות בחודשים האחרונים ולאחר שנפגשה עם מנהלי בתי המלון בטבריה, אמרה השרה רוחמה אברהם בלילא, כי "משרד התיירות רואה בטבריה יעד תיירותי חשוב ולכן הנחיתי את הגורמים המקצועיים במשרד להעניק את התמיכה המרבית ולהבטיח את מימוש הפוטנציאל הגלום בטבריה כעיר תיירות.


ניכרת עשייה חיובית של הנהגת העיר לפיתוח התשתית התיירותית. עשייה משולבת של המשרד, העירייה והמגזר הפרטי צריכים להניב כאן ובהקדם, מוצר תיירותי איכותי, מגוון וייחודי להענקת חופשה מהנה ומרגשת בישראל". ראש עיריית טבריה, זוהר עובד: "שילוב כוחות בין משרד התיירות לרשות המקומית יאיץ את תהליכי הפיתוח הרבים הנמצאים כעת בביצוע. אני רואה בשרת התיירות שותפה אמיתי למהלך אותו חרטנו על דגלנו - הפיכתה של טבריה ליעד תיירותי אטרקטיבי, ברמה בינלאומית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: