אא

חברות התיירות נתור ודיזנהאוז מקימות את "בית הספר לתיירות של ישראל"

אבי קומפני, מנהל מחלקת ההדרכה של דיזנהאוז, שינהל את בית הספר: "החלטנו להשתמש בידע המקצועי הרב שצברנו לאורך השנים גם בנתור וגם בדינזהאוז-יוניתורס, לטובת הכשרתם של אנשי מקצוע עתידיים, כמו גם העשרתם של העוסקים בתחום היום".

Shutterstock Shutterstock
חברות התיירות נתור ודיזנהאוז, מקבוצת "IDB תיירות", משתפות פעולה בפתיחתו המחודשת של בית ספר למקצועות התיירות "בית הספר לתיירות של ישראל". פתיחת ביה"ס תלווה בקמפיין פרסומי ממוקד באתרי.

בית הספר יכשיר כוח אדם מקצועי, שיוכל להשתלב במשרדי הנסיעות, חברות התעופה, חברות להשכרת רכב וחברות נוספות המארגנות תיירות יוצאת, תיירות נכנסת ותיירות פנים, כמו גם לאלה המבקשים לעסוק בארגון וליווי קבוצות מטיילים מעבר לים. בין הקורסים המתוכננים: הכשרת מדריכי טיולים, סוכני נסיעות פקיד מורשה ויועצי טיולים.

אבי קומפני, מנהל בית הספר, הוא מנחה קבוצות ומוסיקאי, בוגר קורס המנהלים של אוניברסיטת תל אביב, בעל תואר שני בחינוך. בשמונה השנים האחרונות ניהל את מחלקת ההדרכה של דיזנהאוז. כבעל ותק וניסיון רב בענף התיירות הוא נחשב לאחד המומחים המובילים בישראל בנושאי ההדרכה ובמסלולי מרכז, מזרח ומערב אירופה.

קומפני: "תחום התיירות בארץ הולך ומתרחב. הדרישה לכוח אדם איכותי ומקצועי הולכת וגוברת. החלטנו להיענות לדרישה זו על ידי שימוש בידע המקצועי הרב שצברנו לאורך השנים גם בנתור וגם בדינזהאוז-יוניתורס, לטובת הכשרתם של אנשי מקצוע עתידיים, כמו גם העשרתם של העוסקים בתחום היום".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: