אא

ראש עיריית אנטליה: "אנחנו רוצים את הישראלים"

מוסטפה אקיידין נפגש לפני זמן לא רב עם התקשורת הישראלית, שהגיעה היום לאנטליה במשלחת של השטיח המעופף. אשר גולדברג, שליח PASSPORTNEWS, מדווח על קבלת פנים חמה מצד ראש העיר המקומי.

Shutterstock Shutterstock
באנטליה מחכים לישראלים. ראש עיריית אנטליה, מוסטפה אקיידין, שידר היום מסר מרגיע וקרא לתיירים הישראלים לחזור לאנטליה. אקיידין קיבל בחמימות את משלחת אנשי התקשורת הישראלית, שיצאה היום לאנטליה עם חידוש הטיסות במשלחת שארגנה חברת השטיח המעופף.

ראש העיר מוסטפה אקיידין ציין בין שאר דבריו: "אני ידיד של ישראל ואוהב את המדינה שלכם. אני מצטער על האירועים שהיו. חשובה מאד הידידות בין טורקיה וישראל גם בשביל השלום באזור. תושבי אנטליה מאד ידידותיים ואוהבים את ישראל. אין בעיה בין התושבים לדברים שבסוף הממשלות יסתדרו ביניהן. תסתובבו ברחובות ותשאלו את התושבים מה דעתם על ישראל, הם יגידו בדיוק מה שאני אומר. יש חשיבות כלכלית לקשרים בין טורקיה לישראל. טורקיה דמוקרטיה אמנם שברובה מוסלמית, אבל כאן ישראל חשובה מאד לאנטליה. יש מסורת ארוכה בין המדינות, עשרות שנים לאחור ומי שמפיץ כאילו התושבים הטורקים לא אוהבים את התיירים הישראלים, זה לא נכון. יש אי הבנה באמירה הזו. אני מכריז שאנחנו רוצים את הישראלים. אני שמח שהטיסה הגיעה לכאן, אחרי שלא ראינו תיירים ישראליים מאז הפסקתם את הטיסות. ישראל היא המדינה החמישית במספר התיירים שבאים לאנטליה,  אחרי גרמניה, רוסיה, הולנד וסקנדינביה. אני רוצה לבקר בישראל, יש לי המון ידידים אצלכם, ואני מבטיח להגיע לישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: