אא

מספר התיירים המגיעים לארץ בדרך לעבור את 2.8 מיליון

תנופת הגידול בתנועת התיירות לישראל נמשכת עם 1.7 מליון מבקרים מתחילת השנה [ינואר- יולי]- גידול של 41% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. התחזית, המספר השנתי יחצה את 2.8 מיליון תיירים.

Shutterstock Shutterstock
1.7 מיליון תיירים ביקרו בישראל מתחילת השנה הנוכחית - גידול של 41% לעומת אותה התקופה אשתקד, בה ביקרו בישראל כ- מליון תיירים. בחודש יולי לבדו ביקרו בישראל למעלה מ- 260,000 תיירים גידול של 22% לעומת חודש יולי 2007 ו- 75% לעומת חודש יולי 2006. מגמת הגידול בתנועת התיירות תואמת את יעדי המשרד, הפועל להבאתם של 2.8 מיליון תיירים בשנה הנוכחית, אשר יהיה למספר שיא בתיירות לישראל.

על פי נתוני הלמ"ס, מתחילת השנה נרשם גידול של 25% בכניסות לישראל דרך האוויר- אשר עומדות על כ-1.2 מליון. 1.5 מליון מן הכניסות הן של תיירים- 31% יותר משנת 2007 וכ-240 אלף היו של ביקורים חד יומיים, פי שלוש לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

משרד התיירות פועל בימים אילו להתמקצעות כלל העובדים השונים בתעשיית התיירות בהם - בקרי גבול, עובדי ביטחון, מורי דרך ועוד לשיפור איכות השירות הניתן לתייר כחלק מהיערכות המשרד לגידול הצפוי במספר התיירים. הגדלת תנועת התיירות לישראל מחייבת קיומו של מוצר תיירותי איכותי לצד שירותים בסטנדרטים גבוהים, לשיפור "חווית הביקור" בישראל.

לראשונה, נערכת השבוע סדנת שירות לנהגי האוטובוס מטעם משרד התיירות. בסדנא בת היומיים יילמדו התכנים הבאים: הגדרת השירות, תפיסת התפקיד של נהג האוטובוס לתיירים כנותן שירות, מיומנויות בנתינת שירות, מיומנויות תקשורתית בטיפול בלקוח ועוד.

שרת התיירות, רוחמה אברהם - בלילא: "משרד התיירות פועל לשדרג את תדמיתם של מקצועות התיירות בכדי למשוך עובדים חדשים לענף, להקטין את התחלופה ולהגדיל את התמקצעות העוסקים בתחום התיירות, זאת בכדי לשפר את איכות השירות המהווה מרכיב חשוב מהמוצר התיירותי ואת תדמית תעשיית התיירות כולה. כל זאת בשיתוף כל הגורמים המעוניינים להצעיד את הענף קדימה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: