אא

אלי גונן: "עצרו את השביתה הפרועה בנתב"ג"!

נשיא התאחדות המלונות בישראל, קורא לממשלה ולהסתדרות להגיע להסכם מיידי."דווקא בשיא עונת התיירות, כאשר הנתונים לגבי התיירות הנכנסת מראים על פריחה ושגשוג, פותחים עובדי הרשות בשביתה פרועה, שיוצרת כאוס מוחלט בדרכי הגישה לישראל וממנה.

Shutterstock Shutterstock
אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, קורא הבוקר בבהילות לממשלה וליו"ר ההסתדרות, עופר עיני, בשם מלונאי ישראל, לעצור מיד את השביתה הפרועה והמזיקה בנתב"ג.

לדברי גונן: "דווקא בשיא עונת התיירות, כאשר הנתונים לגבי התיירות הנכנסת מראים על פריחה ושגשוג, פותחים עובדי הרשות בשביתה פרועה, שיוצרת כאוס מוחלט בדרכי הגישה לישראל וממנה. איזה מסר זה ללמעלה מ- 90,000 תעשיית התיירות, מהם כ- 32,000 עובדי מלונות ישראל, אשר פרנסתם תלויה בתיירים המגיעים לישראל, וכעת שמי הארץ נסגרים למשך זמן לא ידוע? איזה מסר שלילי זה לסוכנויות הנסיעות בחו"ל, שאנחנו כל כך מתאמצים לשכנעם שישראל היא ארץ נהדרת לתיירים ?

"אני קורא לממשלה וליו"ר ההסתדרות לגלות אחריות ולעצור את השביתה בנתב"ג. אני מבקש מעובדי רשות שדות התעופה ומכל גורם, שעשוי להשפיע, לחשוב על טובת כלל עובדי תעשיית התיירות, לבטל את השביתה שמזיקה לתדמית ישראל בעולם, ולהגיע להסכמים בדרך אחרת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: