אא

אלופת השנה שעברה הודחה בשלב המוקדמות

נבחרת ארקיע נוצחה בדקה האחרונה של המשחק המכריע, ע"י שלמה סיקסט.ב"הפנינג" שנערך הבוקר העפילו שלמה סיקסט,אל על ,אמדאוס ,ישרוטל, נזרין טורס, אופיר טורס, השטיח המעופף ורשת רימונים לשלב הגמר שיערך ב26 לחודש .

Shutterstock Shutterstock

מי שהגיע הבוקר למתחם "הגול טיים"ביד אליהו יכל לצפות ביום שכולו חגיגה אמיתית,מנהלים ועובדים של הענף נפגשו לטורניר המסורתי של הענף שנקרא השנה לראשונה "ליגת אופן סקיי" .המשחקים שנערכו החל מהשעה 10:30 בבוקר כאשר כל קבוצה משחקת 3 משחקים הניבו הפתעות כאשר הבולטת מכולן היתה ההדחה של ארקיע אלופת השנה שעברה. הנבחרות העולות לשלב הגמר של ליגת אופן סקיי - אליפות הקט רגל של ענף התיירות ו  passportnews, שיתקיים ביום ג', 26 באוקטובר: שלמה סיקסט, אל על, נזרין טורס, אופיר טורס, אמדאוס, ישרוטל, השטיח המעופף ורשת רימונים.


בין השחקנים שהשתתפו  גם מספר לא מבוטל של מנהלים שבלטו בכושר גופני משובח ובינהם -יואב קרני מנכ"ל סיגנל גיא מלמד מנכ"ל כרמל שרותי תיירות ,יוסי מואטי הבעלים של חברת יש תיירות והמנכ"ל איציק לוגסי.


בין המבקרים בטורניר נצפו - שמעון דנאי מאופרן, גדי מור מנכ"ל אמדאוס,בועז יעקובי משלמה סיקסט,רונן קרסו מאיסתא,דין דוד ממונה טורס,איתן לבנשטיין איש יחסי הציבור של רשת ישרוטל ועוד רבים אחרים.



תוצאות המשחקים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אליפות הקט-רגל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: