אא

'אצל דליה' בראש פינה

חוויה צפונית קסומה למול הר החרמון.

צימר "שקיעה בים" בחיפה. צילום: באדיבות אולב, יח"צ קבוצת ALLOVE צימר "שקיעה בים" בחיפה. צילום: באדיבות אולב, יח"צ קבוצת ALLOVE

השבוע, כמו רבים מהישראלים הפוקדים בתקופה זו את אזור הצפון, שמתי פעמיי לעבר ראש פינה השקטה והיפה לאירוע משפחתי וניצלתי את ההזדמנות לביקור בצימרים של דליה ממן, 'אצל דליה', ממש בכניסה לראש פינה ברחבה ב'. "אני אחכה לכם כשתגיעו," אמרה לי דליה, כשדיברתי איתה בטלפון מספר ימים לפני הנסיעה. "ואיך תדעי מתי נגיע?" שאלתי, והיא השיבה: "אני אדע." ואכן בשעות אחר הצהריים של יום חמים הגענו לרחבה ב' השקטה והפסטורלית, וכמובן, בכניסה חיכתה לנו דליה בחיוך רחב, כאילו קיבלה מסר שהנה אנו עומדים להגיע.


בין הצימרים ב'אצל דליה' בקצה ראש פינה בין כרמי זיתים מטופחים ויפים ניצבת בקתת עץ נפלאה הכוללת סלון עם פינת טלויזיה בכבלים, מיזוג אויר, מטבח, פינת אוכל, חדר שינה נפרד, מקלחת ושירותים מרווחים, מרפסת פרטית וגינה עם פינת מנגל, בחצר תמצאו ג'קוזי ענק, עצים מצלים ברוב שעות היום, ערסל ורחבת דשא גדולה, בה יכולים הילדים לשחק בחופשיות.


בנוסף לרשות דליה שתי יחידות זוגיות עם מפרט עשיר כולל מיזוג, טלויזיה בכבלים, מטבח, מקרר, שירותים מרווחים וחצר עם גינה. יחידה נוספת היא יחידה משפחתית גדולה המתאימה למשפחה עם ילדים או לשני זוגות המתארחים ביחד, והיא אף מתאימה לנכים כולל חניה ושירותים המותאמים במיוחד לכסאות גלגלים. ביחידה זו שני חדרי שינה, פינת אוכל, שני חדרי שירותים ואף שלוש טלויזיות בכבלים.


'ספינת הדגל' של דליה היא הסוויטה החדישה בקומה העליונה בעליית הגג, שבנייתה הושלמה לא מכבר, הכוללת ג'קוזי פרטי ענק על במה מהודרת, טלויזית LCD גדולה, פינת שירותים ומקלחת ענקית, מקרר, מטבחון, פינת אוכל ועוד ועוד. החדר נפתח אל הנוף של החרמון בין כרמי זיתים הסמוכים, ובערב, אף באוגוסט החם, תוכלו לשבת בחוץ על הגג ולהתענג על אוויר קריר מהצפון הרחוק.


לאחר שנת לילה נעימה זכינו למטעמי ארוחת הבוקר הבריאה הנפלאה של דליה. הכול טרי, חם וטעים: ירקות טריים, לחמים חמים, חביתות ירק, ריבות תוצרת בית, חביתיות מתוקות. והכל מתואם להפליא, בדיוק בשעה שביקשנו. ואם תרצו, תוכלו לסעוד בנחת ובשלווה את ארוחת הבוקר בחצר בין העצים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: