אא

שר התחבורה, חתם על הסכם, אבל מה עם קטגוריית הבטיחות ?

השר כץ חתם אתמול על הסכם תעופה לשמים פתוחים עם ארה"ב , אבל ישראל תוכל לממש אותו רק עם החזרתה לקטגוריה הגבוהה של בטיחות התעופה . האם לא היה צריך קודם לחזור ל -CATEGORY 1 ואז לחתום על הסכם ?

Shutterstock Shutterstock
משרד התחבורה הפיץ אתמול תמונות והודעה חגיגית לעיתונות על הסכם התעופה החדש ל"שמים פתוחים", שנחתם אתמול על ידי שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כץ , ושגריר ארה"ב בישראל , גיימס ב. קנינגהם .
ההסכם מאפשר לראשונה לחברות תעופה ישראליות, לטוס בלא הגבלה לכל יעד בארה"ב ולהמשיך מארה"ב לכל יעד אחר ברחבי תבל .
אבל בינתיים זה רק הסכם וירטואלי מבחינת ישראל .
ההסכם נאמר בהודעה ייכנס לתוקף רק עם החזרתה של ישראל לקטגוריה הגבוהה של בטיחות התעופה CATEGORY 1.
כבר שנתיים שמדברים אצלנו שעושים הכל כדי שישראל תחזור לקטגוריית הבטיחות הגבוהה .
ההסכם שנחתם אתמול מאפשר גם לחתום ללא כל הגבלה הסכמי "קוד שייר", אבל אי אפשר להוציא אותם לפועל בלי חזרה לקטגוריית הבטיחות הגבוהה .
במקסיקו הייתה אותה בעיה , אבל תוך ארבעה חודשים עשו מה שצריך וחזרו לקטגוריית הבטיחות הגבוהה .
אצלנו חוגגים עם הסכמים שבינתיים הם רק יחסי ציבור, אבל לא יותר מזה .
אז , האם קודם לא היה צריך לדאוג ולהכריז שחזרנו לקטגוריית הבטיחות הגבוהה , ואז לחתום בחגיגיות על הסכמים שבינתיים לא נותנים כלום לתעופה הישראלית .
השאלה מה קודם למה , לחתום על הסכם או לדאוג לקטגוריית הבטיחות ? הפתרונות אצל כבוד השר כץ .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טור אישי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: