אא

האולטרא - נייד החדש של סמסונג

מדובר בדגם X430 החדש של סמסונג, אולטרא-נייד בעיצוב מסוגנן ודק ביותר . עם זאת, ניתן ליהנות מכל המאפיינים הדרושים לביצוע עבודה כמו : מעבד חזק, כונן אופטי, מספר יציאות USB ואף יציאת HDMI .

Shutterstock Shutterstock
לאחר ההשקה של האולטרא - נייד הראשון של סמסונג בישראל, ה -Q330 , קבוצת חיון משיקה את האולטרא - נייד החדש של סמסונג .

מדובר בדגם ה - X430 החדש של סמסונג בעובי של 26 מ"מ ובמשקל של 1.99 ק"ג בלבד . עם זאת, בשונה ממחשבים ניידים "דקים" אחרים, ניתן עדיין ליהנות מהמאפיינים הדרושים לביצוע העבודה, מבלי לוותר על ביצועי עיבוד, כונן אופטי ייחודי בדגמים בקטגוריה זו, מספר יציאות USB כולל יציאת HDMI .

יש לציין כי בד"כ מחשבים אולטרא ניידים מגיעים ללא כונני DVD כדי לשמור על משקלם הנמוך והניידות שלהם . אחד היתרונות הבולטים באולטרא נייד זה הוא כונן ה -DVD המובנה בו תוך שמירה על משקלו הנמוך של הנייד והעובי המינימאלי שלו .

החלק החיצוני של ה – X430 עמיד ביותר ונועד להגן עליו מפני טלטלות ומכות, בעיקר בזמן נסיעות .

המחשב מגיע עם מעבד Intel® Pentium™ Processor U5400 , המאפשר את מירב המהירות והביצועים הדרושים לביצוע העבודה, וסוללה של 4 תאים, המספקת עד 5 שעות של פעולה .

כמו כן, המסך HD, בגודל 14 אינץ', בעל תאורת LED אחורית החסכונית באנרגיה, תוך שילוב ביצועי העיבוד של המעבד של Intel מבטיחים משך ביצועים ממושך במיוחד .

המחשב כולל מצב "חסכון" לשיפור משך זמן העבודה ומופעל בקלות על-ידי הקשה על המקשים Fn+‏ F8. למעשה, הוא מציע שלושה מצבי הפעלה - חסכון, רגיל ומהיר .

בנוסף, ה - X430 מאפשר טעינת התקנים ניידים רבים, כמו טלפון ונגן ה - MP3, ישירות באמצעות יציאת הטעינה מסוג USB, גם כאשר המחשב כבוי או במצב המתנה .

את דגם X430, ניתן יהיה להשיג ברשתות השיווק המובילות, באתרי הסחר ובחנויות המובחרות במחיר לצרכן של החל מ - 3799 ש"ח כולל מע"מ, עם שנתיים שירות אחריות במעבדות IBM, כולל שנתיים איסוף והחזרה מבית הלקוח ע"י מעבדות יבמ .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: