אא

הנשיא פרס : " אני מצדיע לענף שצמח ב - 25% "

שמעון פרס הופיע אתמול בערב בפתיחת הוועידה הארצית של התאחדות המלונות, בטקס השקת ספר תולדות המלונאות בארץ ישראל . הנשיא 'גנב' את ההצגה .

Shutterstock Shutterstock

אין ספק כי את ההצגה בפתיחת הוועידה הארצית של התאחדות המלונות 'גנב' הנשיא שמעון פרס .

לערב השקת ספר תולדות המלונאות בארץ ישראל, שהתקיים אמש במלון הילטון בת"א, הגיעו כל בכירי ענף המלונאות, מאות מלונאים, שרי התיירות לשעבר ושר התיירות הנוכחי סטס מסז'ניקוב .
התאחדות המלונות השיקה ערב שאורגן היטב, כאשר אלי גונן נשיא ההתאחדות הנוכחי, ניצל את הבמה בנאום שלו, לדבר בין השורות, על העשייה שלו לקראת הבחירות, שיתקיימו מחר לתפקיד הנשיא .
יש לציין שבהתאחדות הפיקו סרט מיוחד לרגל השקת הספר, בו הקפידו לתת במה לשני המתמודדים, האחד עמי פדרמן והשני אלי גונן .

הנשיא שמעון פרס, שהתקבל בתשואות, אמר בין השאר : " באתי להצדיע לענף שצמח ב - 25%, יותר מכל ענף אחר . במסגרת תפקידי כנשיא, מעלים אותי רק במעליות של עובדים מן הכניסות האחוריות . אני מכיר את אחורי הקלעים של הרבה ממלונות ישראל כמו אחרון העובדים . בכלל בתיירות, ידוע כי עתיקות מושכות תיירים, ואילו חדשות דוחות תיירים . בישראל קשה להקים מלון אפילו יותר מפריז . זה קשה להקים בית מלון בישראל, אתם באמת ציוניים ורואים בכך שליחות ולא רק עשיית כסף . מה שאתם עושים זה הישג יוצא דופן, מסירות, חוכמה, יוזמה ועשייה . אני מאמין שלטווח ארוך התשובה לטרור היא תיירות, המביאה תעסוקה ופרנסה " .

במהלך הערב הוכתרו זוכי פרסי 'עיטור המלונאות' : רפי שדה, מנכ"ל רשת 'מלונות פתאל' על 'מפעל חיים', על טיפוח ופיתוח העיר אילת כעיר תיירות בין - לאומית, העלאת רמת המלונות אותם ניהל ונתן תנופה לגידול מרשים ברמת התיירים והעלאת רמת השירות עבורם . עוד קיבלו על 'מפעל חיים' לסלי אדלר ודני ליפמן בעלי רשת 'מלונות אטלס', שקנו לעצמם מעמד ייחודי בסגנון הניהול שלהם . כמו כן קיבל את 'עיטור המלונאות' עדי קמחי, מנכ"ל מלון 'מצפה ים' בנתניה שחי ונושם את מקצוע המלונאות וממשיך את המסורת המשפחתית של ניהול מלון בעיר חוף, וכמו כן שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים קיבל את אות 'יקיר המלונאות' שיודע להציב את תעשיית המלונאות על סדר היום הלאומי ולחתור לקידומה ולהתפתחותה .

בתמונה מימין לשמאל : אלי גונן , אברהם שריר , עוזי ברעם , יצחק בוז'י הרצוג , יצחק אהרונוביץ , אבי אלה , סטס מיסד'ניקוב , נשיא המדינה, שמעון פרס, רוחמה אברהם בלילה , מיכאל פדרמן , הרב יצחק לוי , אלי פפושדו , גדעון עזרא וגדעון פת .


 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: