אא

אל על מוזילה את תוספת הדלק בשיעור של $40 עד $100 ב-2,500 כרטיסי טיסה

בנוסף אל על מוזילה את תוספת הדלק הנגבת מחברי מועדון הנוסע המתמיד בעת מימוש כרטיס בונוס.

Shutterstock Shutterstock

חברת אל על הודיעה על הוזלת תוספת הדלק בשיעור של 40 עד 100 דולר בטיסות נבחרות בחודש ספטמבר ליעדים שונים. בנוסף מוזילה אל על, החל מה- 7 בספטמבר, את תוספת הדלק הנגבית מחברי מועדון הנוסע המתמיד בעת מימוש כרטיס בונוס.


בחודשים הקרובים אל על גם תאפשר לחברים המממשים להמיר חלק מתוספת הדלק בנקודות מועדון. ההוזלה מתבצעת לאור הירידה במחיר הנפט בשבועות האחרונים. מאל על נמסר כי החברה תבצע מהלכי הוזלה נוספים, במידה והירידה במחירי הדלק תימשך רמי לוי, סמנכ"ל אל על למסחר וקשרים תעופתיים תעופה: " החלטנו להוזיל את תוספת הדלק ולהיטיב עם נוסעינו, למרות שמחיר הנפט לא התייצב ושינה מגמה כלפי מעלה בימים האחרונים.


ההוזלה תתבצע בטיסות נבחרות, למגוון יעדי אל על. החלטנו גם להיטיב עם נוסעינו הנאמנים, חברי מועדון הנוסע המתמיד, ולהפחית את התשלום הנגבה בעת מימוש כרטיס בונוס, זאת לאחר שתוספת הדלק לכרטיס בונוס הוקפאה ב- 1 במאי 2008. יתרה מכך, בתוך זמן לא רב יוכלו חברי המועדון גם להמיר חלק מהתשלום בנקודות מועדון.


בכך נקל עליהם עוד יותר ונאפשר להם ליהנות מיתרונות המועדון. אנו ממשיכים לעקוב אחר המגמות בשוק הנפט ובמידה ומגמת הירידה תמשיך או תתייצב ברמות הקיימות נשקול מהלכים נוספים" הוזלת תוספת הדלק בשיעורים של 40$ עד 100$ תחול על כ- 2,500 כרטיסים בטיסות ישירות נבחרות במהלך חודש ספטמבר למגוון יעדים באירופה, צפון אמריקה והמזרח הרחוק, בכלל זה היעדים הבאים:


ניו יורק לטיסות יום – 1,199$
ניו יורק לטיסות לילה – 1,299$
לוס אנג'לס - 1,595$
בייג'ינג - 1,289$
הונג קונג - 1,499$
בריסל – 579$
וינה ופרנקפורט – 569$
ציריך וג'נבה – 649$
* המחירים שצוינו לעיל הינם המחירים הסופיים, כולל כל המיסים והתוספות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: