אא

ישרוטל מציגה : Isrotel Luxury Collection

תת מותג חדש ויוקרתי בישרוטל, עליו נמנים בתי המלון 'רויאל ביץ', 'אחוזת יערות הכרמל' ו'בראשית' שיפתח באפריל . במסגרתו, חווית חופש יוקרתית וייחודית, השקת מיתוג חדש וסיסמה "חוויה מושלמת מהחיים" ותכנון למלון חדש בכל שנה .

Shutterstock Shutterstock
חברת ישרוטל הכריזה היום על השקת Isrotel Luxury Collection, תת מותג של מלונות היוקרה של הרשת .
בשלב זה יכללו בתת המותג החדש 3 מבתי המלון של ישרוטל: 'רויאל ביץ' באילת, 'אחוזת יערות הכרמל' ו'בראשית', שעומד להיפתח באפריל 2011 במצפה רמון . מלון נוסף שכבר צפוי להיכלל בתת המותג הוא Sea One , מלון הנבנה בימים אלו בטיילת של ת"א וצפוי להיפתח במהלך שנת 2012 .

"שנת 2010 הייתה שנת שיא של חברת ישרוטל, הן מבחינת מחזור ההכנסות והן מבחינת תפוסת החדרים בבתי המלון . החברה הגיעה לרמת הרווחיות הגדולה ביותר שהייתה לה . מחזור המכירות בתום הרבעון השלישי של 2010 עומד על 600 מיליון ש"ח, והוא מהווה גידול של 9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד . מדובר בגידול של 49% ברווח הנקי בהשוואה לאותה תקופה אשתקד, כאשר מגמת השיפור ברווחים ובהכנסות ניכרת גם ברבעון האחרון של 2010 . עיקרה של התוכנית האסטרטגית שלנו ל - 5 השנים הקרובות הוא לצמוח בקצב של מלון אחד בכל שנה, כאשר בראש סדר העדיפות של הרשת בימים אלו - איתור מלון בירושלים " .

במקביל, במהלך 2011 מתכוונת ישרוטל לשדרג את בתי המלון בהשקעה של 45 מיליון ש"ח .בנוסף, תשקיע ישרוטל 15 מיליון ש"ח בשיפוצים ושדרוגים במלון החדש שרכשה בים המלח, שיקרא 'ישרוטל גנים' . כאשר המטרה היא, לדברי ליאור רביב,מנכ"ל חברת ישרוטל: " אין ספק שהוא יהיה מלון ברמת 4 כוכבים הטוב ביותר בים המלח, בדיוק כפי שעשינו עם מלון 'ישרוטל ים המלח', כאשר הפכנו אותו למלון ברמת 5 כוכבים הטוב ביותר באזור" .

רשת ישרוטל בנתה מערך שלם של 'פרטים', המצטרפים לתוכן ולמהות המרכיבים את המותג החדש .
בין יתר חוויות החופש היוקרתיות והייחודיות מהן ייהנו אורחי מלונות Isrotel Luxury Collection: טיפול אישי ומיוחד יוענק לאורחים על ידי צוות יעודי במרכז ההזמנות; האורחים יקבלו פניה מוקדמת טרם הגעתם למלון על ידי הצוות המארח - לבירור צרכיהם המיוחדים והעדפותיהם בעת שהותם במלון; עם הגעתם למלון של האורחים הם יזכו בליווי אישי לחדר של נציג אותו צוות מארח; האורחים ייהנו ממזרונים ייחודיים שפותחו ויוצרו ע"י חברת עמינח במיוחד למלונות אלו; וממוצרים ופריטים איכותיים ביותר שיחכו להם בחדרם ועוד .
גם בתחום הקולינרי, תחדש ישרוטל במלונות Isrotel Luxury Collection, כאשר האורחים ייהנו מארוחות במסעדות א לה קארט ; וכן ממוצרי מאפה, קונדיטוריה ושוקולד "תוצרת בית" .

מלון בראשית, אשר בנייתו מסתיימת בימים אלה, והינו אחד מ - 3 בתי המלון הנמנים על מלונות Isrotel Luxury Collection - יפתח לקהל הרחב ב - 3 באפריל 2011, כאשר הזמנות עבורו ניתן לבצע החל מהיום .
"המלון אשר ממוקם על צוק מכתש רמון ומשתרע על פני כ - 50 דונמים, נבנה בהשקעה של 160 מיליון שקל", מסר נחום קרה, סמנכ"ל שיווק ומכירות רשת ישרוטל .

בנוסף, לתת המותג החדש של מלונות היוקרה, Isrotel Luxury Collection, משיקים בישרוטל את "עולם החוויות של ישרוטל", במסגרתו כל אחד מבתי המלון של הרשת, שאינו נמנה על Isrotel Luxury Collection, נמצא תחת אחד מ - 4 קונספטים חווייתיים: החוויה המשפחתית, החוויה השלווה, החוויה הספורטיבית והחוויה האורבאנית .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: