אא

דיזנהאוז פותחת סניף בקמפוס אוניברסיטת ת"א

גלעד ברובינסקי, מנהל השיווק של "דיזנהאוז": "באופן טבעי, קהל הסטודנטים הוא הקהל שהתחרות תביא לשיפור השירות אותו הם יקבלו" .

Shutterstock Shutterstock
בימים אלה פותחת דיזנהאוז סניף חדש בקמפוס הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א . הסניף יהווה נקודת מכר ומידע למגוון פתרונות תיירותיים עבור קהל הסטודנטים בטווח מחירים רחב המתאים לכיסם . זהו הסניף הראשון של דיזנהאוז בתוך מסגרת אוניברסיטאית לקהל הסטודנטים .

לדברי גלעד ברובינסקי, מנהל השיווק של "דיזנהאוז": "הסניף באוניברסיטת תל אביב מהווה דריסת רגל משמעותית בשוק שעד עתה היה בלתי נגיש למתחרים . באופן טבעי, קהל הסטודנטים הוא הקהל שהתחרות תביא לשיפור השירות אותו הם יקבלו" .
עוד מוסיף ברובינסקי כי: "אנו מעוניינים ליצור בידול בפעילות מול הסטודנטים בהשוואה לפעילות מול כלל הציבור, אך עם זאת, הסניף החדש יכלול את כל מגוון מוצרי התיירות של דיזנהאוז בטווח מחירים רחב המתאים לכל כיס" .

בנוסף לפתיחת הסניף החדש, דיזנהאוז ביצעה לאחרונה מספר מהלכים המחזקים את מעמדה בקרב קהל הסטודנטים והמרצים בישראל, המונה כיום למעלה מ - 250,000 איש . דיזנהאוז זכתה לאחרונה במכרז להטסת כל הסגל האקדמי של אוניברסיטת ת"א ליעדים שונים ברחבי העולם, ובנוסף, החלה בשיתוף פעולה מסחרי עם "ערוץ הסטודנטים", ערוץ טלוויזיה המשדר תכנים לסטודנטים בתוך הקמפוסים באוניברסיטאות ובמכללות המובילות בארץ .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: