בישראייר מעריכים: הכנסה של כ – 2.5 מיליון ש"ח משיווק פסטיבלי אילת

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של ישראייר: "לישראייר קשר ארוך שנים עם העיר אילת . אירועי התרבות המופקים על ידי העיר, ממשיכים להוות מוקד תרבות מרכזי וקידום התיירות אליה" .

לאחרונה נבחרה ישראייר לשווק באופן בלעדי את שלושת הפסטיבלים המרכזיים שייערכו באילת בשנת 2011 . לאור ההצלחה בשיווק הפסטיבלים בישראייר צופים הכנסה של כ – 2.5 מיליון ש”ח .

שלושת הפסטיבלים, ג’אז בים האדום – מהדורת חורף, הפסטיבל הקאמרי ה – 6 של אילת ופסטיבל ג’אז בים האדום הם אירועי תרבות שהפכו בשנים האחרונות את אילת ל”בירת הפסטיבלים של ישראל” . אירועים אלה מושכים אל העיר מדי שנה אמנים, מוסיקאים וקהל רב שמשלב מוסיקה ונופש בעיר הדרומית ביותר בישראל .

לדברי דורי שושן, סמנכ”ל השיווק של ישראייר: “לישראייר קשר ארוך שנים עם העיר אילת והאירועים התרבותיים שמתקיימים בה . אירועי התרבות המופקים על ידי העיר אילת ממשיכים להוות מוקד תרבות מרכזי בעיר ולקידום התיירות אליה . אנו בונים מגוון חבילות שיאפשרו לכל מי שרוצה להגיע לפסטיבלים לעשות זאת בהתאמה אישית כך שיתאים לאירוע ולמועד הנוח לו” .

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה