אא

אל על : סירוב הטייסים לעבור בחינה באנגלית עלולה לפגוע באפשרות קיום טיסות החברה

החברה הודיעה לבורסה לניירות ערך, כי יש חשש לקיום הטיסות הבינלאומיות של החברה מה-5 במרץ, אם עד אז טייסי החברה לא יסכימו לעבור את הבחינות .

החברה הודיעה לבורסה לניירות ערך, כי יש חשש לקיום הטיסות הבינלאומיות של החברה מה - 5 במרץ, אם עד אז טייסי החברה לא יסכימו לעבור את הבחינות .

סירוב טייסי אל על לעבור מבחן באנגלית, בהתאם לדרישות רשות התעופה האזרחית ובהתאם להנחיות ארגון התעופה הבינלאומי כתנאי לתקופת רישיון הטיס והמשך פעילותם כטייסים בינלאומיים, עלול להשבית את טיסות החברה, כך מדווחת היום אל על לבורסה לניירות ערך .

החברה מציינת בין השאר בדיווח שלה כי: "איגוד הטייסים הישראלי, בו חברים טייסים מכל חברות התעופה הישראליות, לרבות טייסי החברה, הודיע לרת"א כי הנחה את הטייסים שלא לגשת לבחינה כאמור, כחלק ממחלוקת בין האיגוד לרת"א . מנכ"ל החברה פנה לטייסי החברה בקריאה להיבחן מיידית על מנת לעמוד בדרישות הדין ובמועדים הנזכרים, אולם נכון למועד הדיווח לא השתנתה עמדת האיגוד" .

באל על עוד מדווחים בחשש כי: "לאור האמור, היה ועד למועד הנזכר לעיל , לא יעברו טייסי החברה את המבחן באנגלית או לא יידחה המועד, עלולה להיפגע אפשרות קיום טיסות בינלאומיות של החברה, בשל העדר טייסים בעלי רישיונות מתאימים" .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: