אא

אווירה כפרית במסעדת-פאב "מול השדה"

השבוע נערכה במקום השקת התפריט החדש של "מול השדה", שבעליה יעקב קרקו וגיורא רוזנבאום, מציעים למבקרים בה מגוון מנות גורמה.

Shutterstock Shutterstock

על חורבות בית האריזה הגדול וההיסטורי של הוד השרון, בו הקימו ראשוני המתיישבים באר מים עתיקה הצופה לשדה תותים ענק, ממוקמת מסעדת-פאב יפיפיה, "מול השדה", המציעה 150 סוגי משקאות שונים, ולצידה גם גן אירועים וחנות מתנות. בעליה יעקב קרקו וגיורא רוזנבאום מציעים למבקרים בה מגוון מנות גורמה, פרי יצירתו של השף הברלינאי, מריו הילמר, אשר במשך שנים רבות תפקד כסו-שף ראשי של רשת מלונות "ישרוטל".


השבוע נערכה במקום השקת התפריט החדש של "מול השדה", תצוגת תפריט גסטרונומי מפתה, שאפשרויות הבחירה בו רבות ומגוונות. מתוך מבחר גדול ועשיר בחרתי להמליץ לתחילתה של ארוחה מנת סיגרים תוצרת עצמית במילוי גבינת עיזים ופיסטוק המוגשים על מצע קרם פלפלים אדומים וסלט עלים ירוקים, בהמשך שיפודי פרגית יקיטורי המוגשים על מצע חציל קלוי סצ'ואן כשלצידם ירקות שחומים בגריל, או לחילופין שוק אווז צלוי בדבש תמרים.


עוד במסגרת ההמלצות מנה נוספת, לא פחות טובה, היא הסויה והג'ינג'ר המוגשים על מצע ריזוטו חצילים ועגבניות. כמובן שלא נפסח במהלכה של ארוחה על הלחמים האיכותיים המוצעים במקום ועל לגימת יין מומלץ במיוחד, יין "ספיישל ריזרב 2004" תוצרת יקבי "רקנטי", שזכה השנה בתואר "היין הישראלי הטוב ביותר" בתחרות יין יוקרתית שנערכה בצרפת.


ולסיומה של ארוחה ראוי לקנח בפינוקי שוקולד חלב נעימים על מקל קינמון מצופה בשברי אגוזים. טיפ נוסף לבאי המסעדה - בימי שישי כדאי מאוד להתנסות בארוחת הבופה המפנקת, המוגשת בין השעות 9.00-12.00 ולאחריה מדושני עונג מומלצת הישיבה מחוץ למסעדה למול שדה התותים המרגיע עם חליטת צמחים מהבילה, כשהילדים משחקים במתקני השעשועים לנגד עיניכם.


לקהל השותים והסועדים המסעדה פתוחה 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: