אא

"קווי חופשה" תפעיל בחגים רכבת אווירית

קווי חופשה מוסיפה 30 טיסות לפני ובמהלך החגים.

Shutterstock Shutterstock
סיטונאית התיירות "קווי חופשה" נערכת להטסת אלפי נוסעים לחו"ל ולהפעלת רכבת אווירית למגוון יעדים. החברה הוסיפה כ - 30 טיסות לפני ובמהלך תקופת החגים על מנת להיענות לביקושים. להערכת אמיר הלה סמנכ"ל השיווק של החברה, היא תטיס כ- 20 אלף נוסעים ליעדים שונים באנטליה, אגן הים התיכון ואירופה, גידול של כ – 30% לעומת שנה שעברה.

הלה מסביר שכיון שהשנה ראש השנה יוצא ביום שני, החברה מתגברת את טיסותיה כבר מיום חמישי 25 לספטמבר, כיון שישראלים רבים יעשו "גשר" ויחלו לנצל את החופשה לפני החג. רוב החופשות ינועו סביב 7 לילות ולא 3-4 ימים כבעבר, וזאת בזכות לוח הזמנים של החגים השנה שמאפשר חופשה ארוכה שלא על חשבון ימי עבודה.

לדברי הלה, החברה הוסיפה את הטיסות, על מנת לתת מענה לביקושים הגבוהים לנופשונים ברודוס, כרתים, בורגס, קפריסין, ואנטליה, בנוסף ליוצאים לחופשות וטיולים באירופה. על מנת לענות לדרישה של ישראלים ליעדים חדשים, החברה הוסיפה טיסה מיוחדת לרימיני איטליה, בעקבות הפיכתה של איטליה ליעד בו השקיעה השנה החברה רבות, מתוך מגמה להמשיך ולפתח יעד זה.

ראש השנה וסוכות הינם חגים משפחתיים ולכן מעריכה החברה כי יעדי הנופש הפופולריים כאנטליה, בודרום וכרתים יהוו יעד מאד מרכזי – שכרגיל הינו יעד הכי משתלם לחופשה משפחתית. גם השנה יש היוצאים לחופשה בחו"ל לקראת יום כיפור. מכיוון שאין טיסות ביום כיפור, החופשה מוארכת למעשה לשבוע במחירים מאוד זולים ואטרקטיביים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: