אא

מועצת החלב תשיק לראשונה את "עיר החלב"

עיר שנבנית סביב עולם התוכן של החלב, מבטאת את הקונספט של "3 ביום" ומציעה מגוון אירועים ופעילויות לכל המשפחה, החל משדות יוגורט מיוחדים ועד רפת עירונית להכנת גבינות .

Shutterstock Shutterstock
מועצת החלב משיקה השנה את "עיר החלב" בסימן "3 ביום" לרגל חגיגות שמחת החלב שמתקיימות זו השנה השביעית מה - 03-13.3.2011 לציון עונת שיא בייצור החלב . במסגרת החגיגות פותח ענף החלב את שעריו בפני הציבור הרחב ומזמין את כולם לבקר בכ - 33 נקודות מצפון ועד דרום לרבות המחלבות, הרפתות והדירים המציעים שלל פעילויות לילדים ולכל בני משפחה .

"עיר החלב" שתושק השנה בכפר הירוק, תציע למבקרים מגוון פעילויות לכל המשפחה הופעות לאורך כל שעות היום בבמה המרכזית, פארק חלב עם ג'ימבורי, סדנאות מחזור עם אריזות של מוצרי חלב, מסיבת מילקשייק, רפת עירונית להכנת גבינות ועוד. גם קישקתא, הפנים החדשות של מועצת החלב ועמית פרקש, כוכבת הילדים שנבחרה השנה להוביל את חגיגות שמחת החלב יופיעו באירועי החגיגות השונים ובמסגרתם יפגשו את הילדים והמשפחות ב"עיר החלב" .

העיר תחולק ל - 3 מתחמים מרכזיים: מתחם החלב, מתחם היוגורט ומתחם הגבינה . כאשר כל מתחם יציע לכל המשפחה מגוון פעילויות ברוח המתחם . החלוקה של העיר ל - 3 מתחמים היא בהתאם לקונספט של עידוד צריכת 3 מוצרי חלב ביום, כפי שממליצים ארגוני הבריאות ברחבי העולם .

שייקה דרורי, מנכ"ל מועצת החלב: "ענף החלב על שלל היבטיו זכה השנה לסיקור תקשורתי נרחב וחגיגות שמחת החלב הן הזדמנות נהדרת להגיד תודה לכל העוסקים בו ולהכיר את ענף החלב מעבר למוצרים הנמצאים ברשתות ובחנויות השונות . אני מזמין את הציבור לקחת חלק באירועים ובפעילויות ולבקר במחלבות, ברפתות ובדירים אשר ייפתחו את שעריהם בכל רחבי הארץ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: