אא

נשיא המדינה קיים את ברכת "הגומל" יחד עם הכורים הצ'ילאנים

הנשיא, שמעון פרס לכורים: "כל העולם עקב אחר חילוצכם בהתרגשות ובמפגן אדיר של סולידריות ואהבה . אתם הוכחתכם נחישות וכוח רצון וכולנו התפללנו לשובכם הביתה בריאים ושלמים" .

Shutterstock Shutterstock
נשיא המדינה שמעון פרס אירח היום במשכנו את משלחת הכורים הצ'ילאנים המבקרת בישראל . בטקס מרגש שנערך באולם בית הנשיא השתתפו גם שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב ונשותיהם של הכורים . נשיא המדינה ביקש לפתוח את הטקס בברכת "הגומל", הברכה המסורתית היהודית אותה נשא החזן הראשי לצה"ל סא"ל שי אברמסון ולאחר מכן אמר הנשיא לכורים: "כל העולם עקב אחר חילוצכם בהתרגשות ובמפגן אדיר של סולידריות ואהבה . אתם הוכחתכם נחישות וכוח רצון וכולנו התפללנו לשובכם הביתה בריאים ושלמים . ישראל מחבקת אתכם בחום וגאה לארח אתכם בירושלים . זה נס משמיים שאתם כאן איתנו ועל כן ביקשתי לערוך איתכם את ברכת הגומל", אמר הנשיא והעניק מתנה אישית לכל אחד מן הכורים - דגם כדורי מוזהב של העיר ירושלים .

נציג משלחת הכורים, ראול אנריקה בוסטוס אמר: "אנו מודים לאלוהים על האפשרות שנתן לנו לבקר בישראל, אפשרות שמילאה את כולנו באושר. כולנו אומרים היום תודה לעם ישראל ואני תקווה שאלוהים יברך את צ'ילה וישראל. קשרי העמים זקוקים לברכתו של האל" .

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב אמר בטקס: "לפני כחודש הכרזנו ששנה זו תהיה בסימן של אחווה וערבות הדדית . מדינת ישראל מארחת אתכם, שהפכתם בעיני העולם כולו לסמל של גבורה ואומץ לב, אחווה, חברות ושל המאבק הבלתי מתפשר
על החיים . כולנו הגענו והתקבצנו מכל המדינות במדינה היחידה שיש לעם היהודי ומאז ועד היום אנחנו מקיימים פה מאבק מתמשך על החיים, ועל זכותנו לשרוד ולהתקיים" .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: