אא

לוג'יטק נכנסת לתחום מצלמות האבטחה

המערכות מבוססות על המחשב הביתי, מציעות התקנה פשוטה ומהירה תוך כ- 15 דקות בלבד, ללא חיווט נוסף.

Shutterstock Shutterstock

לוג'יטק מכריזה על כניסתה לתחום חדש בקו מוצרי הבית הדיגיטלי-מערכות אבטחה ומעקב עבור בתים פרטיים ועסקים קטנים. מערכות האבטחה והמעקב של לוג'יטק המבוססות על המחשב הביתי, מציעות התקנה פשוטה ומהירה תוך כ- 15 דקות בלבד ללא חיווט נוסף, המבוסס על העברת המידע בצורה מאובטחת מהמצלמות למחשב האישי על גבי רשת החשמל הביתית הקיימת .


אפשרות הפעלה לפי תנועה, התראות לדוא"ל ואפשרות צפיה מרחוק דרך האינטרנט ללא תשלום. אסף שחר מנכ"ל לוג'יטק ישראל מציין ש"זהו תחום חדש עבור לוג'יטק. הכניסה לתחום מצלמות האבטחה והמעקב מאפשרת לנו להציע קשת פתרונות רחבה יותר לתחום הבית הדיגיטלי. מצלמות האבטחה שלנו נותנות למעשה מענה "לדעת מה קורה במרחב הפרטי שלנו בזמן העדרותנו".


מערכות האבטחה והמעקב של לוג'יטק כוללות ערכות מוכנות לבחירת הלקוח. המערכות מאופיינות בייעודן השונה. המצלמה הראשונה הינה מצלמה המיועדת להתקנה מחוץ לבית והיא בעלת הגנה מפני פגעי מזג אויר, המצלמה השניה מיועדת להתקנה בתוך הבית והיא קומפקטית יותר. כל אחד מדגמי המצלמות ניתן לרכישה בנפרד כתוספת למערכת קיימת. 


לצורך כיסוי מרבי ניתן להוסיף למערכת האבטחה של לוג'יטק עד 6 מצלמות שונות למחשב בודד. מצלמות האבטחה של לוג'יטק מעבירות תמונה באיכות VGA כאשר עדשת המצלמה בעלת ציפוי המונע השתקפויות. המצלמות כוללות דחיסת וידאו מובנת והתאמה אוטומטית לתנאי תאורה משתנים. המערכת מסוגלת לשמור הקלטות של חודשים שלמים , ניתן גם להגדיר את מספר הימים אחורה שההקלטות שלהם ישמרו על המחשב.


התקנה קלה, מאובטחת ואסתטית המהפכה החשובה ביותר בפתרון האבטחה והמעקב החדש של לוג'יטק טמונה בנוחות ופשטות ההתקנה של רשת האבטחה. המערכת החדשה הנקראת HomePlug™ מבוססת על פיתוח חדשני המבוסס על העברת המידע בצורה מאובטחת מהמצלמות למחשב האישי על גבי רשת החשמל הביתית הקיימת. שימוש בפתרון מתקדם וחדשני כזה מאפשר התקנה מהירה תוך כ-15 דקות בלבד ואינו דורש העברת חיווט נוסף- דבר שהופך את ההתקנה למורכבת יותר ולפחות אסתטית.


למעשה, התקנה מהערכת כוללת שלושה שלבים בלבד: התקנת תוכנה במחשב האישי, חיבור מתאם רשת החשמל למחשב האישי וחיבור המצלמה לרשת החשמל. התראות בכל מקום מערכת אבטחה ביתית או לעסק מטרתה לתת לנו שקט נפשי שלא קורה שום דבר חריג בבית או בעסק. מערכת האבטחה והמעקב של לוג'יטק מאפשרת למשתמש להיות רגוע גם כשהוא בדרכים, המערכת תשלח אליו התראה לדוא"ל או לטלפון הסלולרי ברגע שהמצלמה קולטת תנועה במרחב הכיסוי שלה.


 בנוסף, ניתן להתחבר מרחוק לאתר מאובטח על ידי שם משתמש וסיסמא ולצפות בצילומי המצלמה מכל מקום, אפילו מחו"ל, דרך מחשב מרוחק או מחשב כף יד מבוסס Windows Mobile. זמינות ומחירים המחירים המומלצים עבור כל אחד מהמערכות הכוללות את התוכנה למחשב כ-1800 ש"ח ויחידות ההשלמה כ- 1500 ש"ח ., תחילת שיווקם במהלך ספטמבר 2008.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: