אא

HP משיקה מדפסת צבע לייזר מסדרת ה-ePrint

טכנולוגיית ה- ePrint מעניקה לכל מדפסת כתובת דוא"ל, כך שניתן לשלוח אליה את התוכן להדפסה גם ממכשירי סמארטפון, בכל מקום ובכל זמן, ללא צורך בתוכנת ניהול [דרייבר] או כל תוכנה אחרת.

Shutterstock Shutterstock
HP משיקה מדפסת צבע לייזר חדשה מסדרת ה - ePrint המאפשרת הדפסה של תוכן דיגיטלי מכל מכשיר שיכול לשלוח דואר אלקטרוני באמצעות טכנולוגיית ענן. המדפסת החדשה HP Color LaserJet Pro CM1415fnw MFP כוללת מסך מגע בגודל 3.5 אינץ' עם אפשרות להדפסה של חומרים דיגיטליים ישירות מהאינטרנט, באמצעות אפליקציות עסקיות מובנות כמו גם מפות, קופונים, עיתונים, הודעות דרושים, מוצרי קנייה ועוד.

בנוסף למדפסת חריץ USB נוסף קדמי המאפשר סריקה ישירה והדפסה אל / מ - Disk on Key, אופציה לחיבור אלחוטי wireless וחיבור USB 2.0 למחשב בנוסף לחיבור דרך כרטיס רשת.

טכנולוגיית ה- ePrint מעניקה לכל מדפסת כתובת דוא"ל כך שניתן לשלוח אליה את התוכן להדפסה גם ממכשירי סמארטפון, בכל מקום ובכל זמן. זוהי דרך נוחה ביותר להדפסה מרחוק, ללא צורך בתוכנת ניהול או כל תוכנה אחרת.

המדפסת החדשה כוללת סורק, מדפסת, מכונת צילום ופקס במכשיר צבע אחד, עברית מובנת צרובה, מעבד 600MHz, זכרון 160MB ונפח עבודה חודשי של כ - 30 אלף דפים.

כדי להגן על הפרטיות והאבטחה, כל כתובת דוא"ל של ePrint ייחודית ואינה מועברת לעולם, אלא אם כן הלקוח מוסר אותה לאחרים. בנוסף, הלקוחות יכולים לתכנת רשימת הרשאות, המאפשרת להדפיס קבצים המגיעים מרשימה מוגדרת של כתובות דוא"ל.

מחיר
ללא wireless - 1749 ש"ח.
עם wireless - 1899 ש"ח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: