אא

אלפי דורשי עבודה הגיעו לירידי התעסוקה וההכשרה

הגידול בתנועת התיירות לישראל נמשך; בחודש אוגוסט ביקרו בישראל 264,000 תיירים – 2% יותר משנת 2000 – שנת השיא הקודמת.

Shutterstock Shutterstock

הצלחה מעל ומעבר לכל התחזיות לירידי התעסוקה וההכשרה שיזם משרד התיירות בשיתוף התאחדות המלונות, שירות התעסוקה ומשרד הקליטה, כאשר זו הפעם הראשונה בה מוביל משרד התיירות ירידי תעסוקה והכשרה למקצועות התיירות. למעלה משלושת אלפים איש גדשו אתמול ושלשום את מתחמי הירידים שנערכו בכפר המכבייה ובירושלים והמציגים הגבירו את היערכותם לקראת היריד המסכם שיתקיים היום בין השעות שתיים בצהרים לשש בערב, במלון מרידיאן בחיפה.


שרת התיירות, רוחמה אברהם- בלילא, ציינה את שיתוף הפעולה של כל הגורמים שנענו ליוזמת המשרד וחברו לראשונה, לפעילות משמעותית לקידום ההתמקצעות וההכשרה של המבקשים לעבוד בתעשיית התיירות. "שמחתי לראות בירידים מגוון רחב של אוכלוסיות וקשת רחבה של גילאים: אימהות טריות וחיילים משוחררים, לצד מבוגרים יותר שהגיעו לבדוק אפשרות לקריירה שנייה. ילידי הארץ לצד עולים חדשים, יהודים לצד ערבים, ולכולם יש הזדמנות שווה למצוא תעסוקה הולמת בענף".


השרה אברהם-בלילא אמרה כי כל גידול ב-100,000 תיירים נוספים המגיעים לישראל מייצר עוד 4,000 מקומות עבודה נוספים בתעשיית התיירות ולפיכך, הבהירה כי המשרד ימשיך לעודד הכשרה מקצועית במקצועות התיירות השונים. המחסור הקיים בכ-4,500 עובדים בתעשייה צפוי לגדול נוכח הגידול בתנועת התיירות לישראל, כאשר בחודש אוגוסט לבדו ביקרו בישראל כ- 264,000 תיירים, גידול של 18% לעומת אוגוסט 2007, ו- 2% יותר מאוגוסט 2000 – שנת השיא של התיירות הנכנסת עד כה.


על פי נתוני הלמ"ס, מתחילת השנה ביקרו בישראל כ- 2 מליון תיירים, גידול 37% מהתקופה המקבילה אשתקד. 1.4 מליון מהכניסות היו דרך האוויר גידול של 23% לעומת שנת 2007. 1.7 מליון מהכניסות הנן של תיירים- 31% יותר משנת 2007 וכרבע מליון מהכניסות הנן של ביקורים חד יומיים, פי 2.5 לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: