אא

קורפל טל מעבדות: מתחם אינטרנט חדשני לשירות לקוחות החברה

לקוחות החברה יוכלו לפתוח באמצעות הפורטל קריאות שירות, לבצע רכישות ולהתעדכן במידע וחדשות, מותאמים לקהל היעד. לכל לקוח חשבון פרטי, הכולל מידע אודות הרכישות שביצע. מנכ"ל קורפל-טל: "הפורטל החדש מהווה צעד נוסף וחשוב ברמת השירותים שאנו מסוגלים לתת ללקוחותינו".

Shutterstock Shutterstock
קורפל טל מעבדות מקבוצת One1, המספקת שירותי מחשוב לרבים בענף התיירות והנסיעות בישראל ולענפים נוספים בפלח של הארגונים הבינוניים והקטנים , משיקה בימים אלו מתחם אינטרנט חדשני לשירות לקוחות החברה.

במסגרת הפרויקט יחוברו כל לקוחות החברה לממשק המתחם, באמצעותו יוכלו לפתוח קריאות שירות, לרכוש מוצרים ושירותים ולהתעדכן במידע וחדשות, לפי תחום מגזר הלקוחות. עלות היקפו הכספי של הפרויקט הנה כמיליון שקלים.

הפורטל האינטרנטי יחליף את מערך קריאות השירות הטלפוני המסורתי. תם עידן ההמתנות: עם הזנת שם לקוח וסיסמא, תפתח קריאה אוטומטית.

הפורטל גם מספק מענה מהיר וזמין בתחום הרכש, באמצעותו ניתן להזמין מוצרים ושירותים, כגון: תחנות עבודה, מחשבים נישאים, שרתים, מדפסות, מוצרי תוכנה ואבטחה וכן מבחר עשיר של שירותי מחשוב ותקשורת, כגון: וירטואליזציה, גיבוי מקוון, טלפוניה ואינטרנט, שרותי אחסון, שחזור נתונים, ועוד.

האתר מחולק למגזרי משק שונים, כגון: תיירות, עו"ד, רו"ח וביטוח. כל תחום ענפי כולל חדשות, כתבות ומבצעים, שהולמים את קהל היעד המסוים. לכל לקוח חשבון פרטי, הכולל מידע אודות הרכישות שביצע. למשל, אם מדובר במי שרכש בנק שעות תופיע כמות השעות שנותרה לשימוש.

יובל טל, מנכ"ל קורפל-טל, סבור כי "הפורטל החדש מהווה צעד נוסף וחשוב ברמת השירותים שאנו מסוגלים לתת ללקוחותינו. בשנה החולפת צמחנו בעשרות אחוזים גם כתוצאה בגידול פנימי וגם מרכישות של חברות אחרות. יש לנו תוכניות גדולות גם לשנה החדשה. לא נוכל להתמיד בכך ללא שמירה על רמה מובילה בתחומנו". תהליך חיבור הלקוחות לממשק החדש כבר בעיצומו, וצפוי להימשך כמה חודשים.

במסגרת כנס התאחדות סוכני נסיעות ותיירות שהתקיים לא מכבר באילת, הציגה קורפל טל את הפורטל ומעלותיו. המיזם זכה לתגובות אוהדות, בשל המראה הידידותי והנגישות הבולטת. במקום התקיימה הגרלה בין הלקוחות, שביצעו קריאות שירות ניסיוניות בדוכנים ובסופה זכתה שוש משלניק, מנכ"ל משרדי שוש טורס, במחשב נייד HP. את חשיפת האתר במסגרת כנס סוכני הנסיעות ליוו רקדניות קרנבל ברזילאיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: