אא

הדקה ה-90 משיקה אתר חדש להזמנת טיסות וחופשות

לאחר 13 שנים מקימה החברה אתר חדש, בהשקעה כוללת של 4 מיליון ₪. לרגל ההשקה החברה עורכת הגרלת ענק, שבסופה יוגרלו 90 פרסים. על מנת להשתתף בהגרלה יש להצטרף למועדון החברים של הדקה ה-90.

Shutterstock Shutterstock
חברת התיירות הדקה ה-90 משיקה אתר חדש בהשקעה של 4 מיליון ₪.

מנוע החיפוש הייחודי של האתר מאפשר לגולשים לחפש טיסות, מלונות וחבילות נופש במספר יעדים שונים בו זמנית ולהשוות בין חבילות נופש בארץ לחבילות נופש בעולם .

ניתן לחפש באתר חבילות, טיסות ומלונות עם תאריך יציאה בלבד, להציג בר סינון בתוצאות החיפוש ולהציג מחיר מטבע בהתאם לבחירת הגולש.

כמו כן ניתן להציג מדד 'דיל אופטימייזר', אשר מציג את השינוי במחיר המוצר בהשוואה לתקופה הקרובה, באמצעותו יכול הצרכן להחליט מהו העיתוי הנכון והזול ביותר ליציאה לחופשה.

בעת חיפוש מלונות, האתר מקשר את הגולש לאתר המלונות של הדקה ה-90, אשר מציע מעל 70,000 מלונות ב-13,000 יעדים ברחבי העולם, תוך התחייבות למחיר הזול ביותר.

דנה לביא, סמנכ"ל שיווק וסחר: "הדקה ה-90 נתפסת בכל מחקר כחברת התיירות האינטרנטית המובילה בישראל. הפיתוחים החדשים שמים אותנו בחזית הטכנולוגיה העולמית בענף תוך הקפדה על ממשק משתמש נוח להפליא".

לכבוד השקת האתר החברה עורכת הגרלת ענק, שבסופה יוגרלו 90 פרסים, ביניהם כרטיס טיסה זוגי לפריס, חבילות נופש בארץ, שוברי ספא וארוחות בוקר.

על מנת להשתתף בהגרלה יש להצטרף למועדון החברים של הדקה ה-90 ולהירשם להגרלה באתר החברה. משתתף שירשום כמה שיותר חברים להגרלה יגביר את סיכוייו לזכות בפרסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: