אא

HP משיקה תמיכה באפליקציות למכשירי סלולר המבוססים על מערכת הפעלה של אנדרואיד

האפליקציה למכשירי אנדרואיד מאפשרת למשתמשים למצוא אוטומטית מדפסת HP בעלת יכולת ePrint ברשתות אלחוטיות בטווח ה-Wi-Fi ולהדפיס ישירות מהסלולארי.

Shutterstock Shutterstock
חטיבת ההדפסה וההדמיה של HP מכריזה על מדפסות, שירותים ופתרונות הדפסה חדשים שנועדו לסייע ללקוחות קטנים, בינוניים וארגוניים להגדיל את הכנסותיהם, להפחית סיכוני אבטחה ולייעל את כוח העבודה הנייד.

אנליסטים בתעשייה חוזים שעד 2015, יותר מ- 85% מהעובדים יבצעו את עבודתם באופן נייד. בהתאם להערכות אלו, מרחיבה HP את התמיכה באפליקציית ה-iPhone לסביבה העסקית, כך שהמשתמשים יוכלו להנות מפתרונות ה-HP ePrint Enterprise גם בעבודה, כפי שהושק במקור למכשירי בלאקברי של RIM. באופן זה, מוצעת האפליקציה כעת ליותר מ-100 מיליון משתמשי ה-iPhone בעולם, אשר יכולים באמצעותה לא רק לזהות מדפסות הנמצאות בסביבתם המיידית ברשת ה-Wi-Fi אלא לשלוח להדפסה מסמכים בכל מדפסות הארגון ללא קשר למיקומן. בנוסף, משיקה HP לראשונה תמיכה באפליקציותHP ePrint Enterprise ו-Mobile Print Locations גם למכשירי סלולר המבוססים על מערכת הפעלה של אנדרואיד. האפליקציות יהיו זמינות באזור EMEA מ-1 ביוני 2011.

האפליקציה למכשירים הסלולאריים טומנת בחובה מגוון פעולות ומאפשרת למשתמשים למצוא אוטומטית מדפסת HP בעלת יכולת ePrint ברשתות אלחוטיות בטווח ה-Wi-Fi של המכשיר וכן מדפסות הנמצאות בסביבה הארגונית, ולהדפיס למדפסות אלו בלחיצת כפתור אחת וללא צורך להתקין דרייברים או להוריד תוכנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: