אא

משבר הדלק הוכיח כמה אנחנו רחוקים מקטגוריה 1

ישראל עדיין מחכה שיחזירו אותה לקטגוריה הראשית של בטיחות תעופתית, אבל המשבר האחרון הוכיח כמה אנחנו רחוקים מכך, כשאנחנו תלויים בלרנקה או עמאן! עולם שלישי במלוא הדרו. איפה שרי התחבורה והתיירות?!

Shutterstock Shutterstock
משבר הדלק, שהשבית לאחרונה את עולם התעופה בישראל ואף גרם לארגון יאט'א לצאת בקריאה לחברות התעופה הזרות לא לסמוך על הדלק בישראל, הוכיח כמה אנחנו רחוקים מהשלב בו תוחזר ישראל לקטגוריית הבטיחות התעופתית הגבוהה.

רק מרשימת הבעיות אפשר לראות, שאם לא יתחילו לפעול ולא רק לדבר, אנחנו נמשיך להיות תלויים בשדות התעופה בלרנקה או בעמאן. טוב שיש שכנים....

מה עם חוק הטייס? איך יכול להיות שבנתב'ג יהיה רק מסלול אחד? זה מתאים לשנות השלושים, לא למדינה שמעוניינת בתיירים, ושואפת להתפתחות. איך יתכן שבכל המדינה לא יהיה שדה חלופי?

כדאי מאד ששר התחבורה, ישראל כץ, יתעורר או יעורר את אנשיו, כי המצב הקטסטרופלי הזה לא יכול להמשך. האם מחכים לאסון תעופתי כדי להתעורר?

דבר נוסף אני שואל, היכן שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב? כנראה שעסוק בים המלח עם שבעת פלאי תבל.

מיסז'ניקוב, קודם כל תודיע על החלופה לבעיה של ים המלח, לפני שאתה מתעסק בכל הפסטיבלים למיניהם, צריך קודם כל לפתור את הבעיה החמורה.

אתה רוצה תיירים בלי מלונות? די למרוח, צריך לדעת גם לקבל החלטות ולחתוך דברים. אגב, גם לא יזיק שתתערב במתרחש בנושא נתב'ג והתעופה, מאחר ואתה רוצה שיהיו פה תיירים. הנושא קשור גם אליך.

במחשבה שניה, במדינה בה הרכבת היא כמו במדינת עולם שלישי, כנראה שהבקשה שהתעופה תראה קצת אחרת, היא אולי בקשה מוגזמת....

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טור אישי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: