אא

חברת "אינטרהום" מציעה יחידות בכפרי הנופש של קבוצת "Center Parcs"

בעקבות חתימה על הסכם שיתוף פעולה בין הגופים, יתאפשר גם לתייר הישראלי להזמין באתר החברה.

Shutterstock Shutterstock
אינטרהום, חברה העוסקת בהשכרת דירות, וילות, טירות ועוד, חתמה בימים אלה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת Center Parcs. אינטרהום משכירה נכסים ברחבי העולם, לפרקי זמן קצרים למטרות בילוי חופשות משפחתיות, קבוצות חברים וכד'.

לקבוצת "Center Parcs" 21 כפרי נופש באירופה: 4 בגרמניה, 9 בהולנד, 3 בבלגיה, 5 בצרפת. כפרי הנופש נותנים מענה על פי העדפות האורחים בתחומים כגון: בידור, פעילויות ספורט, בריאות או גסטרונומיה. כל כפרי הנופש ממוקמים בליבם של אזורי טבע, וניתן למצוא בהם פרטיות יחד עם נוחות מודרנית. במגוון הכפרים ניתן למצוא סוגי מגורים שונים, החל מבתים בחורש טבעי, בתי סירה עם אירוח ברמה גבוהה מאוד, ונכסים בהם העיצוב והתפאורה מעלימים את ההבדל בין פנים לחוץ. מחירים לדוגמא: החל מ-460 אירו למשפחה בת 6 נפשות לשבוע מחוץ לעונה ועד 880 אירו בעונה.

אלי דרכלר הבעלים של חברת RecreAction המייצגת בארץ את חברת "אינטרהום" העולמית, מציין שההסכם החדש, מאפשר מעתה גם לתייר הישראלי להזמין באתר החברה, בצורה מיידית ונוחה, יחידות בכפרי הנופש של Center Parcs במדינות אירופה.

בנוסף, חברת אינטרהום מציעה עשרות אלפי נכסים הפרושים ב-27 מדינות יעד במערב, מרכז ומזרח אירופה, ארה"ב, דרום אפריקה ועוד.

מנכ"ל Interhome, סיימון להמן, מציין כי הסכם זה מאפשר לתת מענה ללקוחות המעוניינים לנפוש תקופות קצרות יותר כגון סופי שבוע או באמצע השבוע.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: