אא

לראשונה - עשרות שגרירים ישתתפו בסיור של משרד התיירות בערד ים המלח ובמצדה

מטרת הסיור היא לחשוף בפני הסגל הדיפלומטי הבכיר בישראל, את אזור ים המלח על היבטיו השונים ובכך להציג את פניה האחרות של ישראל על מנת ליצור תהודה וחשיפה חיובית לישראל במדינות השונות.

Shutterstock Shutterstock
ביום ג' 31.05.11 בין השעות 16:00 – 21:30 ייערך סיור עם שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב ועשרות שגרירים זרים בערד, ים המלח ובסיומו - חזרה הגנראלית של האופרה "אאידה" למרגלות המצדה.

מטרת הסיור היא לחשוף בפני הסגל הדיפלומטי הבכיר בישראל, את אזור ים המלח על היבטיו השונים ובכך להציג את פניה האחרות של ישראל על מנת ליצור תהודה וחשיפה חיובית לישראל במדינות השונות. עד כה, למעלה מ-30 שגרירים ובני/בנות זוגם אישרו את השתתפותם, ביניהם שגרירי רוסיה, הודו, דנמרק, פורטוגל, ברזיל ועוד. שר התיירות יתלווה לסיור לכל אורכו.

הסיור יחל בערד ויתמקד בתהליכי הפיתוח של עיר תיירותית באזור מדברי ויימשך בים המלח. במהלך הסיור תוצג בפני השגרירים מועמדותו של ים המלח בתחרות הבינלאומית "שבעת פלאי עולם הטבע" ואת פעולות משרד התיירות וממשלת ישראל, לקידום מועמדות, זאת במטרה להגביר את מעורבותם של השגרירים ולגייס מצביעים במדינות מוצאם.

בסיום הסיור בים המלח, יצפו השגרירים בחזרה הגנרלית של האופרה 'אאידה' למרגלות המצדה, אירוע אמנותי ייחודי אשר מופק ע"י האופרה הישראלית בשיתוף משרד התיירות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: