אא

המילניום השלישי : הפסד של 3.8 מיליון ש"ח בשלושת החודשים הראשונים של 2011

לחברה גרעון בהון החוזר על סך של 27.3 מיליון ש"ח. החברה מציינת בדו"ח, כי יכולת החברה לפרוע את התחייבויותיה מותנית בגיוס אשראי נוסף, או הזרמת הון מבעלי המניות.באי.די.בי תיירות,בעלת השליטה מדגישים כי יעמדו בכל התחייבויות החברה.

Shutterstock Shutterstock
חברת המילניום השלישי - צבר תיירות, ממשיכה להציג הפסדים. החברה הציגה את הדו"ח שלה לשלושת החודשים הראשונים לשנת 2011 בה היא הפסידה סך של כ-3.8 מיליון ש"ח. הגרעון בהון ל-31 למרס עומד על כ-16.5 מיליון ש"ח, והגרעון בהון החוזר לאותו יום, עומד על סך של כ-27.3 מיליון ש"ח.

בדו"ח מצוין כי גורמים אלה, יחד עם גורמים נוספים: "מעוררים ספקות משמעותיים בדבר המשך קיומה של החברה כ"עסק חי". יכולת החברה לפרוע את התחייבויותיה מותנית בגיוס אשראי נוסף ממקורות בנקאיים או אחרים, או הזרמת הון מבעלי המניות בחברה.

לא מכבר, אי.די.בי תיירות השלימה רכישת מניות החברה מהציבור, שהביאה את החברה להחזיק כ-80% מהמניות ,דבר שידרוש ממנה, ככל הנראה, להזרים כסף כדי לשקם את החברה ,יש לציין שחברת  אי.די.בי. תיירות בעלת השליטה בחברה מתכוונת לעמוד בכל התחייבותיה ולתת גב כלכלי ככל שידרש.

אגב, המילניום הגדילה את הכנסותיה ברבעון הראשון ל-42.777 מיליון ₪, זאת לעומת 32.826 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה, אך גם היה לה גידול בעלות ההכנסות בסך של 35.773 מיליון ש"ח, כאשר בתקופה המקבילה אשתקד זה עלה לה סך של 25.927 מיליון ש"ח.

הרווח הגולמי הסתכם בסך של כ-6.9 מיליון ש"ח, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: