אא

ישראייר : הגרלת כרטיס טיסה בכל טיסה למוסקבה

במהלך הטיסות השבועיות של ישראייר למוסקבה בין התאריכים 22.5-17.6 יקבלו כל הנוסעים כרטיסי גירוד שיחולקו על ידי דיילי ישראייר. בכל טיסה יזכה נוסע אחד בכרטיס טיסה הלוך ושוב ליחיד למוסקבה.

Shutterstock Shutterstock
בימים אלה יוצאת ישראייר במבצע חדש שיימשך כחודש ימים: במהלך כל אחת מ-4 הטיסות השבועיות של ישראייר למוסקבה בין התאריכים 22.5-17.6 יקבלו כל הנוסעים כרטיסי גירוד שיחולקו על ידי דיילי ישראייר. בכל טיסה יזכה נוסע אחד בכרטיס טיסה הלוך ושוב ליחיד למוסקבה . יתר הנוסעים ייהנו מהטבה בטיסתם הבאה לחו"ל עם ישראייר: שובר של עד 25 $ ברכישת מוצרי דיוטי פרי במטוס .

זוהי הפעם הראשונה בה מתבצעת הגרלה במהלך הטיסה עצמה. בישראייר צופים שהפעילות הנ"ל תביא ליצירת תהודה בקרב הנוסעים בקו מוסקבה-ת"א ובקרב הסובבים אותם ותביא לחוויית טיסה מהנה.

לדברי דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של ישראייר: "מאז ביטול חובת הוויזה לישראל מרוסיה אנו עדים, מחד, לגידול בביקושים של הקהל הרוסי להגיע לישראל, ומאידך לעליה בקרב המגזר הרוסי בישראל הטס יותר ויותר למוסקבה, הן למטרות ביקורי קרובים והן למטרות עסקים. בכדי לתת מענה לקהל זה, מפעילה ישראייר 4 טיסות שבועיות בקו ישראל-מוסקבה-ישראל. אנו בטוחים כי מבצע זה, המצטרף לשורת מבצעים רבים ומגוונים שמציעה ישראייר באופן רציף, יהפוך את חווית הטיסה למהנה יותר עבור הנוסעים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: