אא

חוויית טיסה אחידה ללקוחות יונייטד איירליינס וקונטיננטל איירליינס

"מערך האופרציה ומיתוג הפעילויות מחדש מהווים סימנים מובהקים להצלחה של האינטגרציה בין יונייטד וקונטיננטל," אמר נשיא ומנכ"ל יונייטד. בין השינויים: שירותי "Premier Access" חדשים, הטבות לבעלי Mileage Plus ו-OnePass, תפריט אחיד ויישור קו במדיניות ובתהליכים.

Shutterstock Shutterstock
חברת יונייטד קונטיננטל אחזקות בע"מ חשפה שורה של שינויים, שנועדו לספק חוויית טיסה אחידה ללקוחות של יונייטד איירליינס וקונטיננטל איירליינס.

השינויים מהווים אבן דרך נוספת באינטגרציה של החברות, לקראת פעילותן כחברת תעופה אחת.

השינויים, שרובם הוצגו לראשונה בבסיס הפעולה המרכזי של יונייטד בשדה התעופה הבינלאומי אוה'ר בשיקגו, ייושמו בשדות תעופה ברחבי העולם במהלך החודשים הקרובים.

חברת UAL נמצאת בהליכים מול רשות התעופה הפדראלית להשגת רישיון הפעלה אחד, אשר יאחד את הפעילות של שתי החברות ברבעון האחרון של 2011 וכן יאחד את המעבר למערכת הזמנות אחת ברבעון הראשון של 2012.

"מערך האופרציה ומיתוג הפעילויות מחדש, במיוחד בשביל הלקוחות הנאמנים שלנו, מהווים סימנים מובהקים להצלחה של האינטגרציה בין יונייטד וקונטיננטל," אמר ג'ף סמיסק, נשיא ומנכ"ל יונייטד. "אנו עושים צעדים משמעותיים בהקמת חברת התעופה המובילה בעולם, ולקוחותינו נהנים מהטבות נוספות בטיסותיהם."

בין השינויים שהלקוחות יכולים לראות:
• יותר פעולות בשירות עצמי
איחוד השירותים האינטרנטיים מאפשר ללקוחות שתי החברות לרכוש כרטיסי טיסה, להזמין מושבים במטוס ולבדוק את סטטוס הטיסה בכל אחד מהאתרים, united.com ו- continental.com, ללא קשר לחברה שבה הם טסים. בשדות התעופה הגדולים ביותר של החברות הלקוחות יכולים לעשות צ'ק-אין ולהדפיס את אישורי העלייה למטוס דרך כל אחת מהחברות, באמצעות "דוכני שירות עצמי" של יונייטד ושל קונטיננטל.

• שירותי "Premier Access" חדשים
חבילת עדיפות לשירותים, הניתנים בשדה התעופה לנוסעים מתמידים בסטטוס עלית, וכן לנוסעי מחלקות היוקרה First, Business and BusinessFirst®, הכוללת דלפקי צ'ק-אין ייעודיים, עדיפות בבידוק הביטחוני, קדימות בעלייה למטוס, ועדיפות בטיפול במטען. המיתוג יוחדר למערכת במהלך החודשים הקרובים ועד ששדות התעופה יעברו את המיתוג מחדש, לנוסעים מתמידים בסטטוס עלית ולקוחות פרימיום, הטסים במחלקה ראשונה, מחלקת עסקים ומחלקת עסקים ראשונה, תהיה גישה לשירותי הפרימיום של יונייטד ולהטבות EliteAccess של קונטיננטל.

• הטבות ואפשרויות חדשות לבעלי Mileage Plus ו-OnePass
חברי מועדון שיש ברשותם מיילים בשתי התוכניות יכולים לאחד את חשבונותיהם ולאחד את המיילים אותם צברו בשתי החברות. באפשרותם גם לבדוק את מאזן המיילים, הסטטוס שהגיעו אליו וכמות המיילים שהרוויחו. בנוסף, חברי מועדון בסטטוס עלית בשתי התוכניות יקבלו עדיפות ראשונה בשיחות לשתי חברות התעופה.

• חווית טיסה אחידה
שתי החברות קבעו את הזמן המינימאלי לביצוע צ'ק-אין ועלייה למטוס בטיסות פנימיות ובינלאומיות ויישרו קו בתהליכי העלייה למטוס, לדוגמה: עלייה מוקדמת למטוס לאנשי צבא במדים, לקוחות מחלקה ראשונה, עסקית ועסקית ראשונה, לקוחות בעלי סטטוס עלית ומשפחות עם ילדים מתחת לגיל ארבע. בנוסף, טרקליני ההמתנה של החברות מציעים לחברים גישה חינם לאינטרנט Wi-Fi ואת אותם משקאות.

• "תפריט בחירה" חדש במטוס
החברות מציעות תפריט בחירה חדש, במחירים הנהוגים בשוק, בטיסות המציעות ארוחות וחטיפים למכירה. בנוסף, חברות התעופה נמצאות בתהליך לאיחוד סוג המשקאות אשר יוגשו במטוסים. עד סוף הקיץ, שתי החברות יגישו את אותה תערובת של קפה, ומבחר של בירות בטיסות פנימיות.

• יישור קו במדיניות ובתהליכים
החברות מיישרות קו גם במדיניות כלפי הלקוחות ובמחירים, על מנת להציע לנוסעי שתי החברות עקביות, כגון: הטלים על שינויים החלים ביום הטיסה, בקשות לטיסות ב"סטנד-ביי", טיפול בילדים ללא מלווים, הטסת חיות מחמד בקבינה וחיוביים על שירותים נוספים.

• מיתוג מחדש ומערכת סימנים חדשה
יונייטד וקונטיננטל ישנו לחלוטין את אזורי הצ'ק-אין והעלייה למטוס ויתקינו בהם מערכת שילוט חדשה, שתשקף את המיתוג החדש של יונייטד. השינוי יבוצע תחילה בשדה התעופה הבינלאומי אוה'ר בשיקגו. כמו כן, תבצע החברה מיתוג מחדש בשדות תעופה נוספים ברחבי העולם במספר שלבים במהלך החודשים הקרובים. הלקוחות ימשיכו לקבל את המידע הנדרש בנוגע למפעיל הטיסה שלהם תחת מיתוג זה.

• ערוצים אחידים במדיות חברתיות
לקוחות החברות יכולים להתחבר אליהן באמצעות הטוויטר @United ובעמוד הפייסבוק החדש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: