אא

קלאב הוטל: עלייה של כ - 40% בתיירות הנכנסת לעומת השנה שעברה

רוני פיבקו, מנכ"ל הרשת: "הפכנו את התיירות הרוסית לקהל היעד שלנו ובעקבות כך הכפלנו כבר במחצית שנת 2008 את מספר התיירים שהגיעו אלינו בכל 2007".

Shutterstock Shutterstock

רשת מלונות קלאב הוטל מדווחת על הכפלת מספר האורחים-תיירים מרוסיה, יחסית לשנה שעברה ו עלייה של 100% מעל היעדים שהציבה לעצמה הרשת בתחילת שנה. התיירים הרוסים הפכו להיות השוק המוביל של תיירות נכנסת במלונות הרשת. הרשת מדווחת על כך שעברה את יעדי התקציב שנקבע לשנת 2008 כבר במחצית השנה.


היעדים לשנת 2008 מבוססים על הישגיי שנה שעברה פלוס צפי עליה בתיירות נכנסת, פלוס תוספת עליות מחירים. רוני פיבקו, מנכ"ל הרשת: "מבין רוכשי זכויות הנופש של קלאב הוטל מצויים אלפי משפחות רוסיות המנצלות, מדי שנה, את זכותן לנופש משפחתי.


בשל הביקוש הגבוה של התיירות הרוסית הן לרוסים בארץ והן לרוסים מחו"ל, דאגה הרשת להשריש את השפה הרוסית במלונות הרשת במגוון רחב של תחומים: החל משילוב מוגבר של עובדי המלון דוברי רוסית ועד הפצת הודעות לאורחים בשפה הרוסית, הפקת תוכנית בידור גם בשפה הרוסית ועלון לאורח הנתמך גם בשפה הרוסית. עם פתיחת הויזות ברוסיה השבוע, אני צופה אף גידול בביקוש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: