אא

בסקר שנערך עבור רשת מלונות רימונים עולה כי לקוחותיה הצביעו על חוית אירוח ברמה גבוהה

ענת אהרון, סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות רימונים: "אנחנו שמחים לראות שההשקעה שלנו בכל מלונות הרשת כל יום בשנה, נושאת פירות. אני בטוחה שנשמור על ההשגים היפים ועוד נראה שיפור נוסף במהלך שנת 2011 בכל הפרמטרים".

Shutterstock Shutterstock
ההשקעה של רשת מלונות רימונים בשיפור חוית האירוח לאורחי רשת נשאה פירות. בסקר שערכה חברת מרקטסט עבור רשת מלונות רימונים עולה כי הרשת שיפרה את כל הפרמטרים שנבדקו בשנת 2010 לעומת שנת 2009. רשת מלונות רימונים קיבלה ציון מסכם של 9.06 מקהל לקוחותיה.

הסקר של החברה נערך מידי חודש בשנים 2009, 2010 ופונה לציבור לקוחות הרשת שביקרו באחד מעשרת המלונות של הרשת. את הממצאים החודשייים סיכמה חברת מרקטסט מידי חודש והציגה בפני הרשת ציונים כלליים.

בקטגוריית שביעות רצון כללית מהרשת, שמרה רימונים על רמת ציונים דומה לאורך כל שנת 2010 שהיתה גבוהה בכחצי אחוז מרמת הציונים בשנת 2009, ציון מסכם של 9.06 בשנת 2010 לעומת ציון מסכם של 8.5 בשנת 2009. עוד עולה מהסקר כי גם בקטגוריית השרות חלה עלייה בין השנים 2010 ל- 2009, בכל מלונות הרשת , ציון ממוצע של 9.28 בשנת 2010 לעומת ציון ממוצע של 9.06 בשנת 2009.

לדברי ענת אהרון, סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות רימונים: "רשת רימונים הכניסה סטנדרטים גבוהים בכל התחומים במלונותיה וחורטת על דגלה את נושא השרות ללקוח. אנחנו שמחים לראות שההשקעה שלנו בכל מלונות הרשת כל יום בשנה, נושאת פירות. אני בטוחה שנשמור על ההשגים היפים ועוד נראה שיפור נוסף במהלך שנת 2011 בכל הפרמטרים ומבטיחה מצידנו שנמשיך להשקיע בהון האנושי במלונות וכמובן בשרות ברמה הגבוהה ביותר בכל מלונות הרשת עבור לקוחותינו", הוסיפה אהרון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: