אא

המו"מ עם ועד עובדי רש"ת על הסכם עבודה חדש בשלבים מתקדמים

העובדים הקבועים יקבלו מענק חד פעמי בסך 2,000 ₪ במשכורת יולי, כמקדמה ע"ח ההסכם. מדובר במענק, הניתן לעובדי המגזר הציבורי במסגרת ההסכם הקיבוצי, שנחתם בין ההסתדרות למשרד האוצר בחודש ינואר השנה. בנושא תוספת השכר טרם הגיעו להסכם.

Shutterstock Shutterstock
המו"מ בין ועד עובדי רש"ת להנהלת הרשות ומשרד האוצר, המתנהל כבר מספר חודשים, נמצא בשלבים מתקדמים ובוועד העובדים מעריכים כי הוא עתיד להסתיים בזמן הקרוב.

במסגרת הדיונים ביקש ועד העובדים לאפשר לעובדי רש"ת הקבועים לקבל את המענק, המגיע להם במסגרת ההסכם הקיבוצי למגזר הציבורי, כבר במשכורת יולי. מדובר על מענק בגובה של 2,000 ₪.

נושא תוספת השכר לעובדים טרם סוכם בין הצדדים.

יו"ר רש"ת, עובדיה עלי והנהלת רש"ת נענו לבקשת הוועד והעובדים הקבועים של רש"ת יקבלו כאמור את המענק כבר עתה, עוד בטרם נחתם הסכם העבודה החדש, כמקדמה ע"ח ההסכם.

יוזכר כי העובדים הארעיים ברש"ת קיבלו את המענק לפני חג הפסח.

יו"ר ועד העובדים, פנחס עידן: "אני מבקש להודות ליו"ר הרשות מר עובדיה עלי ולהנהלת רש"ת על שאפשרו לעובדים ליהנות כבר עתה מהמענק, עם תחילתה של תקופת הקיץ הידועה כתקופה עבודה קשה ומורכבת מאוד עבור עובדי רש"ת. תשלום המענק לעובדים בעת הזו הינו הבעת הערכה על העבודה הקשה שהם משקיעים כל השנה ובעיקר בתקופה זו. אנחנו נמצאים בשלבים מתקדמים של המו"מ ואני מאמין שנוכל לסיים אותו בזמן הקרוב לשביעות רצונם של כל הצדדים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: