אא

אל על היא המובילה הרשמית של משלחת ספורטאי ישראל לאולימפיאדת לונדון 2012

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "מאז היווסדה שזורה פעילותה של חברת אל על באירועים בעלי חשיבות לאומית באשר הם. גם כיום, ממשיכה אל על להיות המוביל הלאומי של ישראל וגאה להיות המובילה הרשמית של משלחת ישראל לאולימפיאדת לונדון 2012".

Shutterstock Shutterstock
מנכ"ל אל על אליעזר שקדי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק ומנכ"ל הוועד האולימפי בישראל אפרים זינגר, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה במסגרתו תשמש אל על כמובילה הרשמית של משלחת ספורטאי ישראל לאולימפיאדת לונדון שתתקיים באוגוסט 2012.

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "מאז היווסדה שזורה פעילותה של חברת אל על באירועים בעלי חשיבות לאומית באשר הם. גם כיום, ממשיכה אל על להיות המוביל הלאומי של ישראל וגאה להיות המובילה הרשמית של משלחת ישראל לאולימפיאדת לונדון 2012. הספורטאים האולימפיים הישראלים מייצגים את השאיפה למצוינות ישראלית ברמה עולמית. עבור אל על, כחברה ישראלית הפועלת בכל העולם החיבור הוא טבעי ומתבקש. אנו נסייע ככל שנוכל לגייס את הציבור מישראל לתמיכה בספורטאינו, על מנת שהמסורת תישמר ודגל ישראל יונף שוב ושוב במסגרת המפעל העולמי החשוב הזה".

במסגרת שיתוף הפעולה תטיס אל על את משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון 2012 אשר תמנה כ – 100 ספורטאים, מאמנים, צוותי רפואה וצוותים מקצועיים על ציודם המיוחד. בנוסף יוטבע לוגו הוועד האולימפי בישראל על מטוסי אל על, בסמוך לדגל ישראל.

בטקס חשיפת לוגו הוועד האולימפי על מטוס אל על השתתפו אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, צבי ורשביאק, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, אפריים זינגר מנכ"ל הוועד האולימפי, דוד מימון – סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, המתעמל אלכס שטילוב, המתעמלת האומנותית נטע ריבקין והקופצת לגובה דניאל פרנקל.

צבי ורשביאק, יו"ר הוועד האולימפי בישראל אמר היום: "אל על ממשיכה במסורת אימוץ המשלחת האולימפית בישראל . המשותף לוועד האולימפי בישראל ולאל על הוא השאיפה מובילות בזירה הבינלאומית. אני מקווה שספורטאי ישראל ימריאו אל על לשיאים והישגים חדשים במשחקי לונדון 2012 ." 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: