האם מגיע לישראל לחזור לדירוג הבטיחות הגבוה בתעופה ?

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
יוסי פישר בטור אישי על אפשרות החזרת ישראל לדירוג הבטיחות הגבוה בתעופה של ה FAA.

בשבוע שעבר נתבשרנו בעיתונות שמשלחת של ה: FAA תגיע בקרוב ארצה על מנת לבחון האם אפשרי להחזיר את ישראל לדירוג הבטיחות הגבוה.
זאת כאשר בישראל עובד רק שדה תעופה בינלאומי אחד המשרת 10.5 מיליון נוסעים כל שנה וכולם עושים שימוש במסלול המראות ונחיתות אחד.
ביום רביעי שעבר בלילה קיבלנו תשובה מהירה לשאיפותינו. מכסה תאורה על המסלול היחידי העובד בנתב”ג ניתק. זהו המסלול המשופץ שנפתח לא מכבר לאחר עבודות שיפוץ ארוכות.
שישה מטוסים בדרכם לישראל הופנו לנחיתה בשדות תעופה חליפים בקהיר, לרנקה ועמאן ושוב עיכובים בהמראות והנחיתות. ברור שבטיחות היא מעל לכל שיקול.
תקלה זו מתרחשת מספר שבועות לאחר שנתב”ג הושבת עקב הזרמת דלק מזוהם בצנרת לחלק מהמטוסים.
זוהי אותה מדינת ישראל 2011 שמשגרת בהצלחה לוויינים לחלל, שמדעניה זוכים בפרסי נובל.
משרד התחבורה ימשיך לדון בהקמת שדה תעופה חלופי לנתב”ג ועד אמצע 2012 עם ישראל ומיליוני התיירים ימשיכו לקבל שרות ממסלול המראות ונחיתות בודד .
נראה לי שעם נשים ‘יד על הלב’ וגם עם ‘הנחות’ גדולות שאולי נקבל מבני הדודים האמריקניים לא מגיע לנו באמת להיות מדורגים בדרוג הבטיחות הגבוה ביותר של ה: FAA.
פעם אמר לי חבר שוויצרי קרוב ברגע של כנות: ‘כשמגיעים בפעם הראשונה לישראל ורואים את תל-אביב מהאוויר הכל נראה ממש מערבי’.
אתם תחליטו.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה