אא

פצועי צה"ל במסע רכיבה בן שלושה ימים לאורך ניו יורק

מסע הרכיבה נעשה בשיתוף פעולה עם פצועים אמריקאיים. מטרת הרכיבה היא סיוע בשיקום הפיזי והנפשי של הפצועים, כמו גם, העלאת נושא החיילים הפצועים על סדר היום הציבורי בארצות הברית.

Shutterstock Shutterstock
פרויקט 'לוחמים פצועים' הוא פרויקט אמריקאי, שנועד לתמוך ולסייע לחיילים אמריקאים שנפצעו במהלך שירותם הצבאי, מרביתם בעיראק ובאפגניסטן. הארגון מספק לחיילים הפצועים אופניים מיוחדים, המתאימים לפציעתו של כל חייל וחייל, ומארגן אירועים בהם יוכלו החיילים לרכב יחדיו.

מטרת הרכיבה היא סיוע בשיקום הפיזי והנפשי של הפצועים, כמו גם, העלאת נושא החיילים הפצועים על סדר היום הציבורי בארצות הברית.

מידי שנה, עורך ארגון ה -WWP מסע רכיבה מרכזי במדינת ניו יורק, בו רוכבים מאות חיילים פצועים מרחבי ארה"ב, ותומכי הפרויקט.

המסע השנה, התחיל ביום חמישי 21/7 במרכז מנהטן, ניו יורק, ונמשך במשך שלושה ימים, ברחבי מדינת ניו יורק, וכלל אירוע סיום חגיגי, בהשתתפות אלפי רוכבים בהמפטונס, הנמצאת בצפון מדינת ניו יורק.

ארגון ידידי צה"ל בארה"ב , הוציא משלחת מישראל של שישה רוכבים, חיילים קרביים לשעבר, אשר נפצעו במהלך שירותם הצבאי: במלחמת לבנון השנייה, במבצע עופרת יצוקה ובאינתיפאדה, להשתתף במסע הרכיבה בניו יורק.

מנהלת מחלקת השיווק של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב , יפעת בכור: "מסע הרכיבה המשותף מדגיש את הקשר החזק שקיים בין פצועי צבא ארה"ב, שנלחמו במלחמות הרחק מבתיהם, לבין פצועי צה"ל, אשר נלחמים במטרה להגן על הבית. המפגש האישי בין החיילים משתי המדינות יוצר חיבור מרגש שממחיש מהי פטריוטיות. פרויקט הרכיבה נועד להעלות את מודעות החברה האמריקאית לקבלת פצועי הצבא, ולחזק את המורל שלהם. שיתוף הפעולה שלנו בפרויקט מאפשר לחיילים האמריקאים להכיר יותר לעומק את צה"ל ואת חייליו, והוא מציין הזדהות ותמיכה של הלוחמים האמריקאים במדינת ישראל."

 

צילום תמונות: מארק סילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: