אא

יום חמישי הקרוב - יום השיא בנמל התעופה בן גוריון

ביום חמישי ה-11.8.11 יישבר שיא תנועת הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון - יותר מ – 62.000 נוסעים ב- 374 תנועות מטוסים

Shutterstock Shutterstock
חודש יולי 2011 שבר את שיא תנועת הנוסעים בנתב"ג עם עלייה בשיעור של כ- 12% . במהלך הקיץ כולו - יולי אוג' 2011, צפוייה בנמל התעופה בן גוריון תנועה של 2.85 מיליון נוסעים.
יעדים מובילים בקיץ 2011 הינם: יוון, ארה"ב, גרמניה, צרפת, איטליה ורוסיה.
מתחילת השנה עברו בנתב"ג 6.3 מיליון נוסעים המהווים גידול של 9% בתנועת הנוסעים.
בין השאר, נפתח באזור הדיוטי פרי בנתב"ג מתחם חווייתי לילדים הפרוס על שטח של 200 מ"ר ופתוח לקהל הרחב כשירות נוסף לטסים לחו"ל ובפרט לילדים. למתחם אשר הוקם ע"י חב' HOT הכניסה חופשית והוא יפעל בין השעות 15:00-23:00, 03:00-11:00. בין הפעילויות במתחם : צילום קליפ וידאו עם דמויות אהובות מסדרות פופולאריות ,משחקים וג'ימבורי , ביציאה מהמתחם יקבלו הילדים ערכת עליי למטוס הכוללת חוברת צביעה וחבילת צבעים.
מנכ"ל רש"ת קובי מור ציין כי: " בימי קיץ 2011 מצויה רש"ת בעיצומו של פרויקט המסלולים רחב ההיקף המבוצע במקביל לתפעול נמל התעופה בן גוריון בתנועת נוסעים המאופיינת בגידול שנתי של 9%. פרוייקט המסלולים בנתב"ג מבוצע תוך קיצור לוחות הזמנים ושמירה קפדנית מתחייבת על בטיחות הטיסה. מיום ראשון, האחרון פועלים בנתב"ג 2 המסלולים מסלול 12/30 ומסלול 08/26 ובספטמבר יחזור נתב"ג לפעול במתכונת של מסלול יחיד". עוד הוסיף וציין מור כי: " בזכות מאמצי עובדי רש"ת במהלך הקיץ העמוס הזה אנו מצליחים לשמור על רמת שירות טובה למרות העומס הרב".
רשות שדות התעופה חוזרת וממליצה לציבור הנוסעים להקדים הגעתו לשדה התעופה ולהגיע 3 שעות לפני מועד הטיסה המתוכנן . כמו כן מומלץ לנוסעים לבדוק, טרם יציאתם לנמל התעופה, את מועד ההמראה/הנחיתה המעודכן. את המועדים המעודכנים ביותר ניתן לאתר באתר האינטרנט של רש"ת: www.iaa.gov.il, בחיוג מקוצר לכוכבית "המראות" או כוכבית "נחיתות" , או באמצעות שליחת sms עם מספר הטיסה למספר- *9595

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: