אא

בוגרי האקדמיה החדשים של בריטיש איירווייס

מאות סוכני נסיעות השלימו את הקורס האינטרנטי של בריטיש איירווייס וזכו בפרסים. החברה פרסמה היום את שם הזוכה בכרטיס טיסה ללונדון – רות כוכבי מ"אמסלם".

Shutterstock Shutterstock
מאות סוכני נסיעות ברחבי הארץ לקחו חלק ב"אקדמיה של בריטיש איירווייס" – קורס אינטראקטיבי ואישי, שהציעה חברת התעופה הבריטית, באופן בלעדי לסוכני הנסיעות בארץ.

הסוכנים עברו השתלמות מקצועית באמצעות האתר האינטראקטיבי, אשר הוקדשה לארבע המחלקות השונות – World Traveller, World Traveller Plus, Club World ו-First – ולתנאי העלאת המזוודות לטיסה ולשירותים המקוונים.

כמו במועדון הלקוחות של החברה, גם סוכני הנסיעות עלו בדרגות ככל שהתקדמו בהשתלמות. סוכנים שהגיעו לדרגת "כסף" זכו בתיק גב איכותי במתנה, ומרביתם אף המשיכו בהשתלמות ועלו לדרגת "זהב" – שזיכתה אותם במזוודה יוקרתית במתנה.

בנוסף, כל משתתפי הקורס הרבים שהגיעו לדרגת "זהב" השתתפו בהגרלה ¬– והיום הודיעה החברה כי הזוכה בכרטיס טיסה ללונדון היא: רות כוכבי מ"אמסלם".

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל: "שמחתי מאוד על ההתעניינות הרבה בקרב הסוכנים בקורס הייחודי שלנו ועוד יותר מכך, על הבקיאות הרבה שגילו בענייני בריטיש איירווייס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: