אא

יורם מוטעי : "היקפי ההזמנות בחגים גבוהים ב-5%-10% בהשוואה לשנה שעברה"

מנכ"ל קשרי תעופה מציין, כי יש באוגוסט ירידה מסויימת בהיקפי ההזמנות, עקב תשעה באב ובנוסף כתוצאה מהפגנות המחאה. כמו כן מציין מוטעי, כי קיים ביקוש רב בקרב האוכלוסייה היהודית לטורקיה, בהשוואה לחודש שעבר.

Shutterstock Shutterstock
נכון להיום אנו רואים ירידה מסוימת בהיקפי ההזמנות במהלך חודש אוגוסט וזאת בשל השילוב בין ט' באב שחל השנה באמצע אוגוסט והאווירה הכללית בישראל בצל הפגנות המחאה.

כשבוחנים את היקפי ההזמנות של הציבור בישראל לנופשונים במהלך תקופת החגים, קרי 28 לספטמבר ואילך, ניתן לראות בבירור כבר היום כי הרבה מאד ישראלים העדיפו לדחות את חופשת אוגוסט שלהם לתקופת החגים, בעיקר לחופשת סוכות שקושרה במסגרת הרפורמה של משרד החינוך לחופשת יום הכיפורים.

נכון להיום היקפי ההזמנות לחגים בתקופה זאת של השנה גבוהה ב- 5%-10% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מניתוח התפלגות ההזמנות לחגים ניתן לראות כי מחצית מההזמנות בקירוב בוצעו עד כה כשהצפי הוא שהמחצית השנייה של ההזמנות יבוצעו במהלך חודש ספטמבר.

אנו בקבוצת קשרי תעופה נערכים לגידול של 10%-15% בהיקפי הביקושים בתקופת החגים ובתוך כך תיגברנו את מצבת הטיסות ליעדי הנופש כדוגמת קפריסין, איי יוון ובולגריה. מגמה נוספת שניתן לראות כבר היום הוא ביקוש גובר לחופשות משפחתיות ליעדים רחוקים כמו ארה"ב והמזרח הרחוק וזאת כאמור עקב הארכת חופשת הסוכות.

מחירי החבילות באוקטובר השנה בשקלים זהים למחירי אשתקד הודות לירידת שער הדולר והיורו שקיזז את עליית מחירי הדלק ושרותי הקרקע. מעבר לכך, מי שימתין עם ההזמנה לרגע האחרון קרוב לוודאי שישלם מחיר גבוה יותר על החבילה שכן כל מטוס נוסף שייצא מעתה ליעדים המבוקשים יהיה במתכונת EMPTY LEG .

מעבר לכך, לאור המהפכות שהתרחשו בחודשים האחרונים בעולם הערבי תיירים רבים ברחבי אירופה העדיפו השנה לקיים את החופשות שלהם באיי יוון ובטורקיה. נכון להיום אנו מנהלים מגעים קדחתניים עם בעלי המלונות פופולאריים באיי יוון ובבולגריה מתוך מטרה שישריינו לנו יותר חדרים במלונות בתקופת החגים. אך במידה והדבר לא יתאפשר קיים סיכוי רב כי בשל מצוקת החדרים, החדרים הפנויים שיוותרו למי שיזמין ברגע האחרון יהיו בד"כ יקרים יותר.

בשבועות האחרונים אנו מפעילים 3 טיסות שבועיות לטורקיה ונכון להיום ניתן לומר כי הביקושים בקרב האוכלוסייה היהודית גבוהים בצורה משמעותית מחודש קודם אך עדין אין נהירה כמו בעבר.

אנו מבחינתנו פועלים בהתאם לביקוש מהציבור. במידה ובחודש החגים יגבר הביקוש לטורקיה אין לנו כל בעיה להגדיל את מספר הטיסות ליעד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: