אא

תור לינק מייצגת את ROMAVIA

אייל פרימור, מנכ"ל תור לינק, חתם על הסכם ייצוג GSA ארוך טווח עם חברת התעופה ROMAVIA, חברת השכר הרומנית אשר טסה כבר כשנתיים לארץ ובעבר יוצגה ע"י ארקיע.

Shutterstock Shutterstock

חברת השכר הרומנית אשר טסה כבר כשנתיים לארץ ובעבר יוצגה ע"י ארקיע. בתמיכתה של תור לינק הוחלט לבצע שינויים במספר תחומים: הוספת טיסות - הטיסות יבוצעו 3 פעמים בשבוע בימים ראשון, שלישי וחמישי. הטיסות הותאמו במיוחד ללוחות הזמנים המועדפים על אנשי העסקים, אשר כידוע יוצאים מידי יום ראשון וחוזרים בימי חמישי.


הטיסה הנוספת תאפשר לאיש העסקים "לחתוך" את שהייתו ליומיים בלבד, ראשון – שלישי או שלישי – חמישי. בנוסף שינתה החברה את הקונפיגורציה של המטוס מדגם בריטיש אירוספייס ל-80 מקומות במחלקת תיירים ו-10 מקומות במחלקת עסקים מרווחת. מחירי הטיסות עבור אנשי העסקים ינועו סביב 485$, לעומת כרטיס דומה בחברת אל על או טארום הנמכר ביותר מ-650$.


כך שהאטרקטיביות גם בלוח הזמנים וגם במחיר גבוהה. החברה מאפשרת קבלת אוכל כשר על כל הטיסות, לאחר שחתמה על הסכם עם ספק הקייטרינג ברומניה. בימים הקרובים תשדרג תור לינק את מערכת ההזמנות שלה ובכך תאפשר לכל הסוכנים להיות ב-ON LINE SYSTEM ישירות במערכת הגלבוע, או לחילופין במערכות ה-ALP ו- ON LINE. בנוסף תשווק תור לינק חבילות סופי שבוע חמישי-ראשון לבוקרשט ולאתרי הנופש השונים בהרים .


ההסכמים שחתמה לאחרונה תור לינק עם בתי המלון מאפשרים לישראלים לשהות במלונות מאריוט, אינטרקונטיננטל ונובוטל במחירים אטרקטיביים של החל מ-550$. גם חופשות הסקי השנה תהיינה אטרקטיביות, כאשר המחירים לחבילה של שבוע באתרים השונים ינועו סביב 900$ לאדם. בהמשך מתכוונת החברה להוסיף טיסות נוספות ולהפוך את תדירות הטיסות ליומית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: