אא

הפעילות האינטרנטית של "יש תיירות" נמכרה לחברת דיזנהאוז

שופט בית המשפט המחוזי מרכז פתח תקווה, אברהם יעקב, אישר היום את מכירת הפעילות האינטרנטית של חברת "יש תיירות" לחברת דיזנהאוז שתשלם מקדמה של 300,000 ₪,כאשר,200,000 ₪ מתוכם ישולמו עם חתימת ההסכם ו-100,000 ₪ תוך 6חודשים מיום חתימת ההסכם.

Shutterstock Shutterstock

שופט בית המשפט המחוזי מרכז פתח תקווה, אברהם יעקב אישר היום את מכירת הפעילות האינטרנטית של חברת 'יש תיירות' לחברת דיזנהאוז שהקדימה את חברת גוליבר שהתמודדה אף היא על המכירה.
לבית המשפט הגיעו מנכ'ל דיזנהאוז, אייל סלוק ומנכ'ל גוליבר, ארד מרום. השופט קיבל את הצעת דיזנהאוז, אשר תשלם 300 אלף ₪ כמקדמה לרכישה, כאשר 200 אלף ₪ יהיו במזומן ושארית הסכום תשולם לאחר חצי שנה.
כמו כן, דיזנהאוז תשלם 1.29% מהמחזור שלה במשך 55 חודשים לטובת הנושים של חברת 'יש תיירות'.
הנאמן מטעם בית המשפט עו"ד מיקי ראוך הציג במהלך הדיון את הצעות דיזנהאוז וגוליבר עבור הפעילות האינטרנטית של יש תיירות.


דיזנהאוז תחילה הציעה 200 אלף ₪ מקדמה, 1.29% מממחזור המכירות לטובת הנושים של החברה במשך 55 חודשים וכל אותה תקופה להעסיק בחברה את יוסי מואטי הבעלים של יש תיירות, ורד שוורץ שעבדה לצידו ועובד נוסף. כמו כן דיזנהאוז הציגה ערבות בנקאית בסך 127 אלף ₪, ואילו גוליבר הציעו לשלם 100 אלף ₪ מקדמה, 1.29% מהמחזור לתקופה של 42 חודש , ולא הציגו ערבות בנקאית.
ערד מרום אמר בדבריו כי יוסי מואטי הוא יותר יזם אינטרנטי מאשר חברת תיירות וגוליבר המתמחה באינטרנט יודעת לקחת נכס ויודעת איך להשביח אותו, ויכולה להיות תשואה יותר טובה לנושים "אנחנו חברה יותר מובהקת באינטרנט".
בתגובה, אמר אייל סלוק ,מנכ"ל דיזנהאוז ,במהלך הדיון כי חברת דיזנהאוז השנייה בגודלה בשוק, נכנסה בשנתיים האחרונות לעולם האינטרנט, ויוסי מואטי הוכיח יכולת מיוחדת ומומחיות בתחום האינטרנט, "אנו רואים בכך מצנח נוסף שמתפתח, ויהיה סינכרון הדדי בידע שלו עם האנשים שלנו."
במהלך הדיון גילה עו"ד ראוך כי:"מהמסמכים שבדקנו עולה בין היתר שהכנסות החברה ב-2010 היו 130 מיליון ₪. אם ניקח את 1.29%, גם אם הנושים ימתינו עוד קצת, אנו שואפים שהנושים יקבלו את האחוז הגבוה של נשיותיהם אך צריך סבלנות".
השופט אברהם יעקב כתב בהחלטתו כי:" לאחר ששמעתי את דבריו של מר  מרום מחברת גוליבר, ואת דבריו של מר סלוק מחברת דיזנהאוז, אני מאשר את מכירת אתרי האינטרנט האמורים בהצעה שהוצעה לחברת דיזנהאוז, כאשר השוני בין ההצעה המקורית לבין המתבצעת כרגע הוא, שחברת דיזנהאוז תשלם מקדמה של 300 אלף ש"ח, באופן ש-200 אלף ש"ח מתוכם ישולמו עם חתימת ההסכם ו-100 אלף ₪₪ תוך 6 חודשים מיום חתימת ההסכם. התשלום השני מותנה בכך שבמהלך אותה תקופה תהיה פעילות בסכום שלא יפחת מ-100 אלף ₪.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: