אא

"ישרוטל סאן אקספרס" מפריז לאילת גם החורף

40 טיסות של רשת ישרוטל מתוכננות לפעול בין אוקטובר 2008 למאי 2009.

Shutterstock Shutterstock

החל מיום ראשון הקרוב, ה- 26 באוקטובר, תחדש רשת מלונות ישרוטל את טיסותיה הישירות מפריז לאילת. "הצלחנו למצוא דרך חדשה ויצירתית להבטחת הגעתם של תיירים מצרפת לאילת, באמצעות הטיסה הישירה מפריז לאילת, שהפעלנו החל מחורף 2007 ללא הפסקה גם במהלך כל עונת החורף, כולל בתקופות השפל, באמצעותן הבאנו לאילת יותר מ-8,000 תיירים. גם השנה אנו עומדים להציע לתיירים הצרפתיים חבילות נופש אטרקטיביות בבתי המלון שלנו באילת הכוללות מלון וטיסה. יחד עם חברת סאן דור בנינו מוצר איכותי ואמין, שמאפשר לתיירים הצרפתיים ליהנות משירות טיסה משודרג ומזמני טיסה נוחים ביציאה מפריז ובחזרה מחופשתם באילת", ציין סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישרוטל, נחום קרה.

טיסת "ישרוטל סאן אקספרס" מופעלת במטוס סאן דור בעל קיבולת של 212 נוסעים, כאשר בתקופות השיא של עונת התיירות, כגון: חופשת חג המולד וראש השנה האזרחי, פברואר ופסח - הקיבולת השבועית תוכפל ויופעלו מידי שבוע שני מטוסים במקביל.


טיסות "ישרוטל סאן אקספרס" מיועדות רק לנוסעים המזמינים חופשה באחד מ-8 בתי המלון של ישרוטל אילת, והן יוצאות מידי יום ראשון מנמל התעופה שארל דה-גול בפריז בשעה 07:30, ושבות לפריז מידי יום ראשון בשעה 14:40.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: