אא

'אלבר' : מרכז הזמנות חדש בישראל להשכרת רכבי ת'ריפטי דולר בחו"ל

מעתה ניתן להזמין באמצעות מרכז ההזמנות החדש רכבי השכרה למגוון יעדים מרכזיים בחו"ל, בהם: ארה"ב, קנדה, גרמניה, דרום אפריקה, הולנד ועוד. ינון עמית, מנכ"ל 'אלבר': "אני משוכנע כי מרכז ההזמנות החדש יהיה כתובת ראשונה ללקוחות רבים המתכננים את הטיול או נסיעת העסקים הבאה שלהם לחו"ל".

Shutterstock Shutterstock
חברת 'אלבר', המחזיקה בזיכיון בלעדי בישראל של ענקית השכרת הרכב Dollar - Thrifty, פתחה השבוע מרכז הזמנות חדש בישראל להשכרת רכבי מותג ההשכרה הבינלאומי בחו"ל.

מרכז ההזמנות החדש הוקם בסניף המרכזי של החברה בבני ברק.

מעתה יכולים ישראלים המתכננים טיול או נסיעת עסקים לחו"ל, להזמין באמצעות מרכז ההזמנות רכב של המותגים Dollar או Thrifty , שהינה חברת השכרת הרכב הרביעית בגודלה בעולם, למגוון יעדים מרכזיים בעולם, ביניהם: ארה"ב, קנדה, גרמניה, דרום אפריקה, הולנד ועוד.

בקרוב יעלה אתר אינטרנט למרכז ההזמנות החדש, באמצעותו ניתן יהיה לבחור את דגמי הרכב השונים המוצעים להשכרה ביעדים השונים, לבצע הזמנה אונליין כולל תשלום ולהפיק שובר השכרה בהתאם.

במהלך חודש מרץ 2010, נחתם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין חברת הליסינג וההשכרה 'אלבר' לבין חברות ההשכרה הבינלאומיות Dollar ו- Thrifty. במסגרת ההסכם מייצגת 'אלבר', באופן בלעדי, את החברות הנ"ל בישראל ומפעילה את פעילות ההשכרה בישראל תחת המותג הבינלאומי. בשלב ראשון פתחה החברה ארבעה סניפי השכרת רכב תחת מותגים אלו, ובהמשך נפתחו סניפי השכרה נוספים תחת שם המותג בערים הגדולות.

החברות התחייבו להעביר ל'אלבר', באופן בלעדי, את כל ההזמנות העולמיות של לקוחותיהם לישראל, וכן לאפשר ל'אלבר' לשווק בישראל שוברי השכרה לחו"ל של החברות הנ"ל תוך מתן זכות שימוש באתרי האינטרנט שלהן לקידום פעילות ההשכרה של 'אלבר'.

ינון עמית, מנכ"ל 'אלבר', אמר שעם פתיחתו צפוי מרכז ההזמנות לתת מענה לצורך מתפתח של לקוחות רבים, המבקשים, בעודם בארץ, לשריין רכב להשכרה שימתין להם ביעד אליו הם צפויים להגיע בחו"ל. "השכרת רכב באמצעות מרכז ההזמנות החדש של 'אלבר', תעניק ראש שקט לנוסעים לחו"ל. אני משוכנע כי מרכז ההזמנות החדש יהיה כתובת ראשונה ללקוחות רבים המתכננים את הטיול או נסיעת העסקים הבאה שלהם לחו"ל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: