אא

טרוולפורט השלימה את מיזוג מרכז הנתונים והעברתו לאטלנטה

מרכז הנתונים המשולב באטלנטה משרת את כל מערכות ההפצה של טרוולפורט ואת חברות התעופה המתבססות עליה.

Shutterstock Shutterstock
טרוולפורט הודיעה כי ביצעה בהצלחה את המעבר של גלילאו, אפולו ומערכות האירוח של חברות תעופה ממרכז הנתונים בדנבר למרכז הנתונים הראשי שלה שבאטלנטה. מעבר זה מתבטא בשדרוג משמעותי של ציוד וסביבת עבודה, שכן המתקן באטלנטה הוא פלטפורמה טכנולוגית מובילה בענף במונחים של יישומים, ביצועים, אמינות ואבטחה והוא ישרת את כל לקוחות Travelport GDS – משתמשי וורלדספאן, גלילאו ואפולו וכן מספר חברות תעופה מובילות.

כחלק מתהליך "ההגירה" הועברו יותר מחמישים מיליון הזמנות מהמערכת בדנבר למערכת באטלנטה. הקומפלקס המשולב באטלנטה מעבד כעת הודעות בזמן שיא של עשרים אלף הודעות לשנייה וכמיליארד הודעות ביממה. המעבר לאטלנטה משאיר את המרכז בדנבר כגיבוי לשעת חירום.

"עם המעבר יש לנו באטלנטה מרכז נתונים ברמה עולמית המשרת את כל מערכות ההפצה של טרוולפורט ואת חברות התעופה המתבססות עלינו לחלק מהשירותים היותר חשובים שלהן," אמר גורדון וילסון, נשיא טרוולפורט. "כתוצאה מהמעבר, יוכלו הלקוחות שלנו ליהנות מאמינות ויעילות רבות יותר כמו גם מהיתרונות של טכנולוגיה, מוצרים ושירותים שטרוולפורט יכולה לספק ממרכז נתונים מצויד בקדמת הטכנולוגיה. במהלך מספר שנים טרוולפורט השקיעה כארבע מאות וחמישים מיליון דולר ברענון טכנולוגי של מרכז הנתונים באטלנטה וכן שישים מליון דולר נוספים בהכנות לקליטת גלילאו ואפולו. המיזוג של הפעילות במרכז הנתונים הראשי באטלנטה הוא דוגמא נוספת ליתרון תחרותי משמעותי שנוצר כתוצאה מהמיזוג המתמשך של שלוש הפלטפורמות: וורלדספאן, גלילאו ואפולו. ניהול שלוש המערכות באמצעות סביבת נתונים אחידה ומתקדמת מעניק ללקוחות שלנו את היתרון של גישה לפלטפורמת הפצה ואירוח מהחזקות, האמינות בתעשייה."

נשיא טרוולפורט גם חלק שבחים לצוותים בטרוולפורט, שהתגייסו ברחבי העולם למאמץ כה גדול ועמדו בו ב"דיוק צבאי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: