אא

לקראת החגים: בריטיש איירווייס במבצע מיוחד לנוסעים המתמידים

על כל טיסה במחלקת עסקים ללונדון מקבלים כרטיס טיסה הלוך-ושוב לאירופה. בונוס המיילים מאפשר לנוסעים לצבור כרטיסי בונוס בלי הגבלה במהלך שלושת החודשים הקרובים.

Shutterstock Shutterstock
לקראת תקופת החגים בארץ ובעולם, יוצאת חברת התעופה בריטיש איירווייס במבצע מיוחד לחברי מועדון הנוסע המתמיד Executive Club והמצטרפים החדשים: בונוס מיילים מיוחד המאפשר לחברי המועדון ליהנות מלפחות כרטיס בונוס הלוך-ושוב אחד לאירופה על כל טיסה במחלקת העסקים ללונדון.

להלן דוגמאות למימוש בונוס המיילים – לצבירה בטיסות עד מחצית דצמבר:
- על כל שני סקטורי טיסה במחלקת עסקים Club World או במחלקה הראשונה First – מקבלים בונוס של 20,000 מיילים – המזכה בכרטיס טיסה הלוך-ושוב מתל אביב ליעדים נבחרים באירופה במחלקת תיירים.

- טסים ארבעה סקטורי טיסה – ומקבלים בונוס של 40,000 מיילים – המזכה בכרטיס טיסה הלוך-ושוב מתל אביב ליעדים נבחרים באירופה במחלקת עסקים.

- טסים שישה סקטורים במחלקת עסקים/ראשונה – ומקבלים בונוס של 70,000 מיילים – שווי ערך לכרטיס בונוס הלוך-ושוב למגוון יעדים בצפון אמריקה, הקאריביים, הודו ואפריקה במחלקת תיירים.

- טיסה בשמונה סקטורים במחלקת עסקים/ראשונה מזכה ב-100,000 מיילים – המאפשרים לחברים לטוס הלוך-ושוב למגוון יעדים בדרום אמריקה או המזרח הרחוק במחלקת תיירים.

- מהמבצע החדש נהנים גם הטסים במחלקת הביניים הייחודית של בריטיש איירווייס – World Traveller Plus המאפשרת לנוסעים ליהנות מאינטימיות ונוחות במחיר מוזל – הטסים שישה סקטורים במחלקת הביניים מקבלים בונוס מיילים של 25,000 מיילים – המזכה בכרטיס טיסה הלוך-ושוב ליעדים נבחרים באירופה במחלקת תיירים.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל: "במסגרת סל ההטבות הייחודי שאנו מעניקים לחברי מועדון ה-Executive Club היוקרתי שלנו, החלטנו לצאת לקראת תקופת החגים במבצע בונוס מיילים גדול במיוחד, המאפשר ללקוחותינו ליהנות, בנוסף לצבירה הרגילה של מיילים ונקודות סטאטוס, מכרטיסי טיסה בונוס ומשדרוגים ¬– על כל טיסה במחלקת Club World או First. אנו מעניקים עתה הטבת מיילים מיוחדת גם לטסים במחלקת הביניים World Traveller Plus, אשר נהנים לא רק מחווית טיסה משופרת אלא גם מהיכולת לצבור מיילים שיזכו אותם בטיסה נוספת או בשדרוגים".

המבצע הוא מיידי וחל על כל ההזמנות החדשות המבוצעות מהיום ועד 18 בדצמבר, 2011 לנרשמים למבצע, לנסיעות עד 18 בדצמבר, 2011. בונוס המיילים ניתן לצבירה ללא הגבלה, בנוסף למיילים הרגילים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: