אא

'ראשון לציון' - ג'מבו 747-400 נוסף לאל על

למטוס, שישולב בקווים ארוכי הטווח של החברה, תצורה פנימית בסטנדרט משודרג וחדשני.

Shutterstock Shutterstock
המטוס, ששימש את חברת סינגפור איירליינס, ישולב בקווים ארוכי הטווח של אל על לצפון אמריקה והמזרח הרחוק וכן בקווים ללונדון ופריז. עלות רכישת המטוס, לרבות ההתקנות וההשקעות לצורך קליטתו בחברה, עומדת על כ- 50 מיליון דולר.

חיים רומנו, מנכ"ל אל על, ציין כי החברה ממשיכה בתנופת ההצטיידות הכוללת את חידוש ושדרוג מטוסי החברה, בהתאם לתוכנית האסטרטגית "אל על 2010". רומנו ציין כי תוספת מטוס הג'מבו החמישי לצי המטוסים ארוכי הטווח, הכולל גם 6 מטוסים מדגם בואינג 777-200, תאפשר לאל על להגדיל את היצע המושבים בטיסות ליעדים ארוכי הטווח. רומנו הדגיש כי פנים המטוס ותצורתו מותאמים לסטנדרט המשודרג והחדשני שאל על הציבה למטוסיה ארוכי הטווח, בהתבסס על תצורת מטוסי ה- 777 החדשים.

מטוס הג'מבו, 'ראשון לציון', כולל 387 מושבים, בחלוקה של 12 מושבי מיטה במחלקה הראשונה, 50 מושבי מיטה במחלקת עסקים ו- 325 מושבים במחלקת תיירים. המטוס יצויד בחודש הבא במערכת בידור VOD מתקדמת במחלקות היוקרה. במהלך 2009 תשודרג גם מערכת הבידור במחלקת התיירים, ותכלול בין השאר גם מגוון משחקים ופעילויות אינטראקטיביות בשיטת On Demand.

כזכור, לפני מספר חודשים סיימה אל על את פרויקט שדרוג ארבעת מטוסי ה- 777 – "גליל", "נגב", "השרון" ו"כרמל", בהתאמה לסטנדרט של 2 מטוסי ה- 777 החדשים – "שדרות" ו"קריית שמונה", אשר נקלטו בצי אל על בקיץ 2007. פרויקט השדרוג כלל בין השאר את החלפת המושבים במושבי מיטה חדשים ומתקדמים במחלקת העסקים ובמחלקה הראשונה וכן החלפת ריפודים ושטיחים במחלקות התיירים. בשבוע הבא יתחיל פרויקט שדרוג זהה גם בארבעת מטוסי הג'מבו של אל על מדגם 747-400 – "ירושלים", "תל אביב", "חיפה" ו"באר שבע". הפרויקט יסתיים במרץ 2009.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: